oczyszczanie zyl i tetnic

1. Data: 2001-03-20 18:38:25

Temat: oczyszczanie zyl i tetnic
Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem o pewnej metodzie oczyszczania zyl i tetnic za
pomoca balonika z powietrzem. Chcialbym sie na ten temat czegos
dowiedziec. Czy ktos z Was moze o tym slyszal?
--
Pozdrawiam - Łukasz
s...@y...pl

2. Data: 2001-03-21 21:03:15

Temat: Re: oczyszczanie zyl i tetnic
Od: "refeler" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

o ile wiem to nie jest to oczyszczanie a jedynie powiekszanie srednicy zyly
w miejscu zmian miazdzycowych

Użytkownik Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:p...@4...com..
.

3. Data: 2001-03-22 19:07:40

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o ile wiem............... to nie żyły a tętnicy?!,

4. Data: 2001-03-25 18:03:35

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Mar 2001 22:03:15 +0100, "refeler" <l...@p...com> wrote:

>o ile wiem to nie jest to oczyszczanie a jedynie powiekszanie srednicy zyly
>w miejscu zmian miazdzycowych
A jak wpuszcza sie tenbalonik do tetnicy?
Przez naciecie?- w którym miejscu je sie wykonuje?
--
Pozdrawiam - Łukasz
Best regards - Lukasz

5. Data: 2001-03-25 18:28:48

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?ukasz Sroczyk wrote:

> A jak wpuszcza sie tenbalonik do tetnicy?
> Przez naciecie?- w którym miejscu je sie wykonuje?
chyba tetnica udowa

6. Data: 2001-03-27 12:26:07

Od: Roman <r...@d...dk> szukaj wiadomości tego autora

Mozna uzywac tetnicy udowej, ale takze innych, np przedramienia. Nowe
cewniki sa produkowane w roznych wielkosciach i to okresla wymagania co
do srednicy tetnicy do tego uzywanej. Naciecie robi sie w skorze, do
detnicy dostaje sie za pomoca naklucia i nastepnego rozszerzenia za
pomoca specjalnego instrumentu.
roman

7. Data: 2001-03-30 20:53:37

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Mar 2001 14:26:07 +0200, Roman <r...@d...dk> wrote:

> [...]
>do srednicy tetnicy do tego uzywanej. Naciecie robi sie w skorze, do
>detnicy dostaje sie za pomoca naklucia i nastepnego rozszerzenia za

A czy to jest balonik w jakiejs otoczce czy samo powietrze?
--
Pozdrawiam - Łukasz
Best regards - Lukasz

Konflikt w grupach głównych krwi