od 3 dni wielka senność

1. Data: 2004-10-31 16:00:03

Temat: od 3 dni wielka senność
Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wkurza mnie to i niewiem skąd się wzieło, żadna kawa nie pomaga, a jak się
kładę to niemogę zasnąć, beznadziejny stan, nawet niemam siły przy kompie
siedzieć.

macie jakieś pomysły ?

--
gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200

2. Data: 2004-10-31 16:03:34

Temat: Re: od 3 dni wielka senność
Od: "gobo" <g...@U...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
U mnie to samo - moj ojciec tez tak ma. Jestem totalnie padniety,
ostatnie 3 dni ledwo zyje. Podejrzewam jakies przesilenie
jesienno-zimowe.
Mam nadzieje,ze to przejdzie. U mnie dochodzi jeszcze bol glowy- jakby
ktos sciskal mnie w miejscu skroni.
Pozdrawiam
gobo

3. Data: 2004-10-31 16:11:33

Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wogóle posrane, pół godziny temu (15:40) a już ciemno, chore.

4. Data: 2004-10-31 17:44:33

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aphex" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> wkurza mnie to i niewiem skąd się wzieło, żadna kawa nie pomaga, a jak się
> kładę to niemogę zasnąć, beznadziejny stan, nawet niemam siły przy kompie
> siedzieć.

ja mam tak od wczoraj, drzemie w ciagu dnia, jak nigdy.

5. Data: 2004-11-01 11:14:20

Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kładę to niemogę zasnąć, beznadziejny stan, nawet niemam siły przy kompie

sypiaj w dzien, jest na prawde o wiele lepiej niz w nocy :)

6. Data: 2004-11-01 19:30:45

Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200
> Soltek FRN2-L; 2x40gb(wdc&seagate)
> Liteon 1633s, Lg-cdrw, sblive, modecom 300gt

Zrób se testy krwi pod katem poziomu wapnia i magnezu. Niedobór magnezu
powoduje złą pracę nadnerczy, które jakiś tam chormon produkuja z
przesunieciem parunastogodzinnym. Efekt jest taki m.in że rano chocby
niewiadomo ile sie spało człowiek jest na maxa zmulony, a własnie w nocy nie
mozna zasnąć. Toważyszy temu stan ogólnego wyplucia.
A białe plamki ci przed oczami nie latają. Tak czy siak nie zaszkodzi walnąc
se MAGNE B6.

7. Data: 2004-11-01 23:58:39

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 31 Oct 2004 17:03:34 +0100, gobo napisał(a):

> [...]
> jesienno-zimowe.
> Mam nadzieje,ze to przejdzie. U mnie dochodzi jeszcze bol glowy- jakby

Może grypa się zaczyna?

Kaja

Ból od zęba, czy ... ?
problem z kolanami