odbiornik tv zamocowany na scianie

1. Data: 2009-02-28 19:16:35

Temat: odbiornik tv zamocowany na scianie
Od: Michał <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nietypowe pytanie do uzytkownikow odbiornika zamocowanego na scianie nie
zwiazane z parametrami technicznymi.
W zalozeniu odbiornik = płaska plazma lub LCD.
Podczas pracy odbiornik produkuje cieple powietrze, ktore wydostaje sie
przez kratki wentylacyjne z gory tylnej oslony odbiornika. Po pewnym
czasie spowoduje to powstanie brudnych smug na scianie powyzej
zamocowanego odbiornika. Jak z tym walczyc?

pozdrawiam
Michal

Przepraszam za crosspost ale uwazam, ze temat pasuje na obydwie grupy.

2. Data: 2009-02-28 20:45:33

Temat: Re: odbiornik tv zamocowany na scianie
Od: mt <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał pisze:
> [...]
>

> pozdrawiam
> Michal
>
> Przepraszam za crosspost ale uwazam, ze temat pasuje na obydwie grupy.

Zaleznie od modelu, w plazmie z wiatrakami (stary model) na scianie
wykwity pojawily sie po miesiacu uzytkowania w przypadku nowych modeli
po 2-3 miesiacach.
W plazmie malo kto wie szyba jesli jest przednia przed wyswietlaczem raz
do roku powinna byc oczyszcona z tony kurzu ktory sie na niej osadza.

3. Data: 2009-02-28 21:00:35

Od: MiszMasz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał pisze:
> [...]
> czasie spowoduje to powstanie brudnych smug na scianie powyzej
> zamocowanego odbiornika. Jak z tym walczyc?

Ja na ścianie gdzie wisi TV mam położony tynk mozaikowy.
Coraz sobie mokrą szmatą wytrę ścianę i jest GIT.
Jest czyściutko, schludnie i ładnie.

MiszMasz

4. Data: 2009-02-28 21:07:26

Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak z tym walczyc?

Normalny wieszak ma z 10 cm odstępu od ściany!

*

5. Data: 2009-03-01 18:04:20

Od: jokey <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2009 21:45:33 +0100, mt napisał(a):

Witaj,

> [...]

ja zrobilem tak

http://szort.pl/9m528

sciana->deska->wieszak->tv

deske swobodnie czyszcze, wiec ze sciana spokoj a dodatkowo deska maskuje
mi kable idace do tv (jest ich sporo).

--
pozdrawiam,
jokey

gg 67298

6. Data: 2009-03-02 10:25:11

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jokey" <n...@a...com> napisał w wiadomości
> Dnia Sat, 28 Feb 2009 21:45:33 +0100, mt napisał(a):
>
> Witaj,

> ja zrobilem tak
>
> http://szort.pl/9m528
>
> sciana->deska->wieszak->tv

Pomysłowe, ale wielkość deski, telewizora i regału zdecydowanie narusza
wszelkie reguły proporcji i harmonii.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Zmywarka: polowa zaladunku, szybki program
wypełnianie szczelin
Czyszczenie piecyka gazowego
Re: Sposób na sąsiada - szukam...
Blat Ikea - wycofany wzór