odchudzanie a aewiczenia

1. Data: 2003-10-27 18:25:50

Temat: odchudzanie a aewiczenia
Od: m...@w...pl (monia) szukaj wiadomości tego autora

aewicze od 2 miesiaey 3 razy w tygodniu i zamiast chudn?ae nabieram masy
znika mi cellulit ale uda i ?ydki nie chudn? r?ce nabieraj? ?adnego
kszta?tu a co z reszt? moze mniej jesc. czy nogi mi schudn? i tali nie
wiem czy dalej aewiczyae
-------------------------------
wyslano z http://schudnij.netfirms.com

2. Data: 2003-10-30 11:03:41

Temat: Re: odchudzanie a aewiczenia
Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znika mi cellulit ale uda i ?ydki nie chudn? r?ce nabieraj? ?adnego
> kszta?tu a co z reszt? moze mniej jesc. czy nogi mi schudn? i tali nie

Znawczynia wielka nie jestem ale cwiczenia raz w tygodniu to troszke za malo
;)
Nie napisalas ile jesz wiec na pewno nie powiem, zebys jadala mniej. Zreszta
duze ograniczenie kalorii to wedlug mnie nie ta droga.
Uda, lydki, posladki, i brzuszek to miejsca w których najciezej zgubic
dlugo hodowany tluszczyk ;)
Ja proponuje zwiekszyc areoby (stepper, rowerek, skakanka) przynajmniej 3
razy w tygodniu. Zacznij od 30 minut i zwiekszaj stopniowo.
I zwroc uwage na to co jesz, czyli w jakich ilosciach, w jakich odstepach
czasu i co.
Dieta to podstawa. Ale bez areobow nie spalisz tkanki tluszczowej. A
jeszcze jakbys do tego dodala silownie to juz w ogole super :)
Podaje linka do forum ( bezposrednio do artykulu) gdzie na pewno znajdziesz
cosik dla siebie.
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=109475
Pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2003-10-30 12:06:31

Temat: Re: odchudzanie a ćwiczenia
Od: "Leon" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ćwicze od 2 miesićy 3 razy w tygodniu i zamiast chudnąć nabieram masy
> znika mi cellulit ale uda i łydki nie chudną ręce nabierają ładnego
> kształtu a co z resztą moze mniej jesc. czy nogi mi schudną i tali nie
> wiem czy dalej ćwiczyć
> -------------------------------
> wyslano z http://schudnij.netfirms.com

Bardzo dobrze!! Ruch to podstawa w zrzucaniu tkanki tluszczowej! Ale musisz
zwrocic, uwage ze w intensywnym treningu tluszczyk znika, ale jak sama
zauwazylas pojawia sie masa miesniowa. Jak czlowiek trenuje to nie ma sily, ze
tak bedzie. Muszisz zastosowac dwie zasady: 3. NŻD - nie żreć (bez obrazy) dużo
2. Ograniczyc weglowodany, bo ich nadmiar powoduje, ze proces odkladania sie
tluszczu jest zwiekszony. Zero cukru, zero bialego pieczywa, najlepiej w ogole
zrezygnowac, zero ziemniakow, makaronow. Jedynie ciemny ryz, kasza jaglana,
peczak, platki owsiane, platki zytnie, platki pszenne itd. Ogolnie najmniej
przetworzone.
3. Zastosuj w treningu zasade, w zaleznosci od tego co chcesz spalic:

220 - wiek= X =
gdzie wynikiem Y jest tętno jakie powinno byc podczas treningu

0,85 * X = weglowodany = Y
0,7 * X = tłuszcze + weglowodany = Y
0,55 * X = tłuszcze = Y

Jak to zastosujesz, to dwa miesiace i bedzie coraz lepiej.

Leon

Okazyjnie maszyne do pasztecikow...
Potrzebuje rady
Pytam z ciekawosci... [dotyczy DO]