pierwsze efekty

1. Data: 2003-10-27 19:23:14

Temat: pierwsze efekty
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i muszę się pochwalić.
Z Waszych opisów i porad stworzyłam dietę dla siebie. Wzięłam z każdej
po troszkę i nie odmawiając sobie tego co lubię oraz się nie głodząc
spędziłam już 2 tygodnie niemalże.
Dziś stanęłam na wadze - 61 kg w rynsztunku (jakieś 60,5 bez - ale
ważyłam się u sąsiadki i nie wypadało się rozebrać ;-) - mąż patrzył).
Co najważniejsze - przestałam czuć zawroty głowy! Teraz jak jestem
głodna to najnormalniej burczy mi w brzuchy i, o ile samo burczenie może
fajne zbyt nie jest, to wolę jak wydaje dźwięki niż kręci mi się w głowie.

Nadmienie iż wystarczyło tylko ograniczyć węglowodany. Słodzę herbatę i
kawę pół łyżeczki, jem raczej ciemne pieczywo i 1 ziemniaka zamiast 4 :)

Eulalka

2. Data: 2003-10-27 20:28:58

Temat: Re: pierwsze efekty
Od: "grazynka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadmienie iż wystarczyło tylko ograniczyć węglowodany. Słodzę herbatę i
> kawę pół łyżeczki, jem raczej ciemne pieczywo i 1 ziemniaka zamiast 4 :)

gratuluje :))) a co z tłuszczem ? smakuje, czy nie jesz?
grazyna

3. Data: 2003-10-27 20:34:42

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nadmienie iż wystarczyło tylko ograniczyć węglowodany. Słodzę herbatę i
> kawę pół łyżeczki, jem raczej ciemne pieczywo i 1 ziemniaka zamiast 4 :)

No to fajnie :))))widzisz jakie to proste !! a na burczenie w brzuchu to
najlepiej się "smarować" od wewnątrz ;)))

Slawek

4. Data: 2003-10-27 20:42:45

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grazynka napisał:

> gratuluje :))) a co z tłuszczem ? smakuje, czy nie jesz?
> grazyna

Jadam.... jajecznicę na maśle i od dwóch dni gulasz wołowo-wieprzowy
własnej roboty. Tłusty jak nie powiem co :)

Eulalka

5. Data: 2003-10-27 21:21:57

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

a na burczenie w brzuchu to
> najlepiej się "smarować" od wewnątrz ;)))

W kwestii "smarowania", nadmienię tylko, że puchaty dostał dzisiaj w
prezencie 2 butelki czerwonego wytrawnego...
A w lodówce czai się tequila....
Do sklepu też nie daleko od nas....
:-)))
Sowa
- czyżby trochę natrętna?

6. Data: 2003-10-27 21:48:53

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> W kwestii "smarowania", nadmienię tylko, że puchaty dostał dzisiaj w
> prezencie 2 butelki czerwonego wytrawnego...
> [...]

E tam tylko taka kusząca ;))))

Slawek

7. Data: 2003-10-27 21:49:16

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> W kwestii "smarowania", nadmienię tylko, że puchaty dostał dzisiaj w
> prezencie 2 butelki czerwonego wytrawnego...
> [...]

Heh - to co? Biorę swoje Moninowe syropki i będziem pić?! ;-)

Eulalka
rozsmakowana już mocno!!

ps. A do soboty wino i tequila aby wytrzyma?

8. Data: 2003-10-27 22:24:14

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. A do soboty wino i tequila aby wytrzyma?

eee... mała szansa już jest.
Jakieś mało trwałe przynieśli.

Sowa

9. Data: 2003-10-28 06:02:56

Od: "kc" <c...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message

> [...]
>

> W kwestii "smarowania", nadmienię tylko, że puchaty dostał dzisiaj w
> prezencie 2 butelki czerwonego wytrawnego...

Idziemy tak sobie z Jaskiem,i nie wiemy dokad.
Nie nie wpraszamy sie.....
kc

10. Data: 2003-10-28 09:54:44

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kc" <c...@v...net> napisał w wiadomości

> Idziemy tak sobie z Jaskiem,i nie wiemy dokad.
> Nie nie wpraszamy sie.....

A gdzie Wy z tym Jaśkiem mieszkacie?

Sowa

odchudzanie a aewiczenia