odcięcie gazu

11. Data: 2006-06-14 08:53:14

Temat: Re: odcięcie gazu
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Instalacje i urządzenia gazowe po ich naprawie, przeróbce lub wymianie"

Demontaż i montaż gazomierza nie jest ani naprawą, ani przeróbką ani
wymianą instalacji, więc ten przepis nie ma to nic do rzeczy.
Wiedza praktyczna: gazownia nie wymaga próby szczelności instalacji
która nie była uzytkowana krócej niż pół roku.
--
___________________________________________MAT______
__

12. Data: 2006-06-14 09:08:57

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jun 2006, Łagoda wrote:

> Demontaż i montaż gazomierza nie jest ani naprawą, ani przeróbką ani
> wymianą instalacji, więc ten przepis nie ma to nic do rzeczy.

Urządzeniem gazowym tez nie jest?

Pozdrawiam,

Alojzy

13. Data: 2006-06-14 15:04:21

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urządzeniem gazowym tez nie jest?

widać montaż i demontaż nie jest wymianą.
Wiedza praktyczna: gazownia nie wymaga próby szczelności instalacji
która nie była uzytkowana krócej niż pół roku.
(mogę to jeszcze parę razy napisać, a Piotr może kilka razy jeszcze napisać
że wg niego powinno...)
--
___________________________________________MAT______
__

14. Data: 2006-06-14 21:02:19

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:44902565$1@news.home.net.pl...

> [...]
> która nie była uzytkowana krócej niż pół roku.
> (mogę to jeszcze parę razy napisać, a Piotr może kilka razy jeszcze
__

a ja utne - zamontowali bez niczego...bez proby szczelnosci

Zmywarka Electrolux ESL 499
SZOK na FORUM !!!!! Wielkie zmiany !!!!
Jak wyczyścić skórzaną kurtkę?
kociol do ogrzewania gazowego
parkieciarz-cudotwórca poszukiwany - Warszawa