odczulanie a oddanie krwi

1. Data: 2004-01-08 11:48:38

Temat: odczulanie a oddanie krwi
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
czy branie szczepionki odczulajacej pod jezyk, oraz Zyrtecu podczas
odczulania jest przeciwwskazaniem do honorowego oddania krwi?

2. Data: 2004-01-08 16:52:12

Temat: Re: odczulanie a oddanie krwi
Od: Ela Suchenia <e...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Cz, 08 sty 2004 11:48:38 GMT Krzysiek <k...@g...pl>
wystukał(a) co następuje:

> czesc!
> czy branie szczepionki odczulajacej pod jezyk, oraz Zyrtecu podczas
> odczulania jest przeciwwskazaniem do honorowego oddania krwi?

Hej,
Mi kazano czekać min. miesiąc od odstawienia tabletek odczulających, a
nawet i po tym okresie miałam we krwi siakieś antyciała i krew była
siakaś niedobra...

..:: Ela Suchenia == elcik<at>wp<dot>pl == GG #165056 ::..
[ ,,Think positive in life and always look for opportunities ]
[ when you can help others.'' ]

3. Data: 2004-01-08 20:50:05

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za informacje

Użytkownik "Ela Suchenia" <e...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
> ..:: Ela Suchenia == elcik<at>wp<dot>pl == GG #165056 ::..
> [ ,,Think positive in life and always look for opportunities ]

dentysta poszukiwany - Śląsk
Uporczywy kaszel
hertzKelkoty?
Pytanie o operacje oczu