oddawanie krwi

1. Data: 2006-06-22 22:11:26

Temat: oddawanie krwi
Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam 24 lata
182cm 90kg
mam stwierdzona od 2 lat silna nerwice
oraz wtedy przy okazj badan kwri niedobory potasu i magnezu ( ktore
uzypelniam )
Jem lek Cital - czuje sie po nim lepiej ale nie idealnie ( nie mam juz
zawrotów glowy ani napadów leków i panik ale czasami kloje mnie w klatce i
poce sie strasznie - na tle nerwowym )

chce oddawac krew - nie jestem najzdrowszy jak widac wyzej ale chce !

jakie sa za i przeciw ? co ile oddawac ? nie chce zadnych pieniedzy za to
ani innych rzeczy.
Chce oddac i miec swiadomosc ze komus pomog - to mnie uszczesliwi.

Prosze o napsanie jakie sa zle strony oddawania krwi.
z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2006-06-23 05:27:12

Temat: Re: oddawanie krwi
Od: "nofuture" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kluje :)

3. Data: 2006-06-23 08:34:43

Od: "c...@g...com" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie nie będzie możliwe oddanie krwi w tym przypadku,
chociażby ze względy na niedobory i zażywanie leku.
Jeżeli jednak się uprzesz i tak Ci na tym zależy możesz wybrać
się do swojego szpitala (na odpowiedni oddział) do pobierania krwi.
Tam zanim przyjmą od ciebie krew zrobią badania, i wypełniasz
odpowiednią ankietę. Kto wie może Ci się uda - uzyskać pozytywne
wyniki.
Jeśli tak, dostaniesz książeczkę, i będziesz mógł oddawać krew
bodajże co 3 czy 6 miesięcy... całe pól litra.

4. Data: 2006-06-23 10:38:37

Od: Baran <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

c...@g...com napisał(a):

> Jeśli tak, dostaniesz książeczkę, i będziesz mógł oddawać krew
> bodajże co 3 czy 6 miesięcy... całe pól litra.

Co 2 miesiące 450ml

5. Data: 2006-06-24 07:37:47

Od: "c...@g...com" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Baran napisał(a):
> Co 2 miesiące 450ml

450ml + 50ml (potrzebne na badanie) to wychodzi 500

6. Data: 2006-06-25 20:35:00

Od: Baran <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

c...@g...com napisał(a):

> 450ml + 50ml (potrzebne na badanie) to wychodzi 500

Ale oddajesz 450ml i tyle jest wbite w książeczkę. Pozostała
pięćdziesiątka to koszty stałe działalności dawcy :)

Schudnąć....
odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
ADI i co dalej?
Pevaryl PV potrzeby (Krakow i okolice)...
szampon NIZORAL