oddech

1. Data: 2005-03-08 16:13:48

Temat: oddech
Od: "Tajfun" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Może to trochę nie ta grupa, ale co tam...Mam taki mały problem - od
jakichś dwóch tygodni mam dziwnie nieświeży oddech, który jest jakby lekko
kwaśnawy, i ogólnie towarzyszy mi uczucie kwaśności w jamie ustnej. Zęby
myję zazwyczaj trzy razy dziennie, dbam żeby na języku nie było osadu więc
to raczej nie jest kwestia higieny. Gumy do żucia i odświeżacze nie
pomagają, nie wiem co robić ?

1. Data: 2005-03-08 17:06:07

Temat: Re: oddech
Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co jesz? moze nieswiezy oddech jest spowodowany dieta.czasami rowniez
mozemy dbac o higiene jamy ustnej a jednak mamy ubytki w zebach.warto pojsc
do dentysty i sprawdzic czy napewno zeby sa zdrowe.czasami wystarczy jeden
zab do plomby i juz daje znac w postaci nieswiezego oddechu.jesli nic z tych
rzeczy jedz duzo jablek i pietruszki-niweluja nieswiezy oddech.

1. Data: 2005-03-08 17:22:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tajfun napisał(a):
> [...]
> myję zazwyczaj trzy razy dziennie, dbam żeby na języku nie było osadu więc
> to raczej nie jest kwestia higieny. Gumy do żucia i odświeżacze nie

Udaj się albo do dentysty, jak już ktoś wcześniej radził, albo do
internisty. Może to byc spowodowane nadmiarem jakichś bakterii w
przewodzie pokarmowym. Może byłeś/-łaś ostatnio chory/-a i brałeś jakieś
antybiotyki i osłonę? Czasem tak jest przy "przedawkowaniu" bakterii
kwasu mlekowego.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-08 18:05:57

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakichś dwóch tygodni mam dziwnie nieświeży oddech, który jest jakby lekko
> kwaśnawy, i ogólnie towarzyszy mi uczucie kwaśności w jamie ustnej.

Wizyta u lekarza, a oprócz tego, zbadałabym poziom cukrun we krwi.

--
pozdrawiam, misiczka

Seks jest niebezpieczny jedynie wtedy,
gdy się go zakazuje.
Larry Flynt
http://misiczka.com

1. Data: 2005-03-08 22:17:38

Od: "a." <aniulka03@@wp@@.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja Wam powiem, że czasem mam podobny problem... tyle nie wiem jaki "smak"
ma ten oddech ;) ale spowodowane to jest tym, że gdzieś pod migdałkami
gromadza sie resztki jedzienia (- jak mi mama mowila;) ) i one daja ten
nieprzyjemny zapach, czasem sie da odksztusic i wtedy to niknie... ale
ostatnio często przez to przechodzę i to zaczyna być dlugotrwałe i
uciążliwe... w sumie nie bardzo wiem jak z tym walczyć :(
hmmm.. co wy na to? dentysta tu chyba nie pomoże..

Pozdrawiam
a.

1. Data: 2005-03-08 22:32:45

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a." <aniulka03@@wp@@.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uciążliwe... w sumie nie bardzo wiem jak z tym walczyć :(
> hmmm.. co wy na to? dentysta tu chyba nie pomoże..

Laryngolog. Na migdałkach nie tyle gromadzi się jedzenie, co taka zbita
wydzielina o stałej konsystencji... dobra nie będę się wdawać w szczegóły.
Jesli czujesz, że aktualnie Cię trapi - idź do laryngologa. Problemy z
zatokami moga powodowac nieświeży oddech.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-09 08:21:47

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tajfun"

> [...]
> - od jakichś dwóch tygodni mam dziwnie nieświeży oddech, który jest
> jakby lekko kwaśnawy, i ogólnie towarzyszy mi uczucie kwaśności w

Kwaśność oddechu, jeśli dodatkowo towarzyszy temu posmak kwasu, lub
pieczenie, to objaw nadaktywności helicobacter pylori - czyli tego, co
powoduje wrzody. W aptece można kupić test pierwszej diagnozy, ale tak czy
inaczej, trzeba iść do lekarza.

Czarnulka

1. Data: 2005-03-09 08:22:37

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Pawlus"

> Laryngolog. Na migdałkach nie tyle gromadzi się jedzenie, co taka zbita
> wydzielina o stałej konsystencji... dobra nie będę się wdawać w szczegóły.

To się nazywa ropne zapalenie migdałków. Moze być bez innych objawów i tylko
te grudki na migdałkach występują. Laryngolog daje na to antybiotyk.
Człowiek, który zapada na to zbyt często, dostaje skieroanie na usunięcie
migdałków. Człowiek, który chce tego uniknąć, usuwa te grudki samodzielnie i
udaje, że nic się nie dzieje, ew. płucze gardło gargarinem.

Czarnulka

1. Data: 2005-03-09 12:18:48

Od: "a." <aniulka03@@wp@@.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziweczyny... troche mnie przestraszylyście, ale jak będzie mi sei to
często przydarzać to się chyba wybiore, troche przeraża mnie wizja
zaglądania do gardła.. slyszałam, że to mało przyjemne a wręcz bolesne.. ;/
no ale zobaczymy, dzięki za radę ;)

Pozdrawiam
a.

1. Data: 2005-03-09 12:46:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a. napisał(a):
> [...]
> często przydarzać to się chyba wybiore, troche przeraża mnie wizja
> zaglądania do gardła.. slyszałam, że to mało przyjemne a wręcz bolesne.. ;/

Nie byłaś niegdy u lekarza? Zaglądanie do gardła bolesne?

Ewa, szczerze zdziwiona

[Kraków] Neo
Pytanie o jakość wosków do depilacji?
Dermokosmetyki dla dzieci