Kosmetyki Dr. Scheller

1. Data: 2005-03-08 11:26:24

Temat: Kosmetyki Dr. Scheller
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Co o nich sadzicie?
Widuje je od dawna w drogeriach, widze, ze sa produkowane
na bazie naturalnych skladnikow [owoce, warzywa],
ale sama jeszcze nie testowalam.
Prosze o wszelkie opinie za ktore slicznie dziekuje ;-)

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-03-08 18:03:21

Temat: Re: Kosmetyki Dr. Scheller
Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d0k253$rtf$1@news.zigzag.pl,
niejaki(a): AKS z adresu <o...@N...zag.pl> napisał(a):

> Co o nich sadzicie?
> Widuje je od dawna w drogeriach, widze, ze sa produkowane
> na bazie naturalnych skladnikow [owoce, warzywa],
> ale sama jeszcze nie testowalam.

Mam już któreś z kolei opakowanie kremu do cery mieszanej, ananasowego...
jest boski, jeden z lepszych kremów jakie miałam, szczerze polecam.

troll - wroclaw
lokówko-suszarka - którą polecacie?
krem nawilzajacy for men
Kobiety...
gdzie kosmetyki i niespodzianki na dzień kobiet?