troll - wroclaw

1. Data: 2005-03-08 10:21:10

Temat: troll - wroclaw
Od: "isiak" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczki ..( szczegolnie wroclawskie...)

ostatnio na miescie pojawily sie reklamy " Troll'a" .. kiedys byl ten sklep
na swidnickiej ale na jego miejsce pojawilo sie chyba cos z big star'a ..
teraz chyba jest jakis powrot .. tylko gdzie ???
czy ktoras z pan sie orientuje ??? bardzo lubilam ten sklep .. i
chcialabym zobaczyc co teraz maja w kolekcji .. ( ugh... tak dawno nie bylam
na zakupach . :))
pozdr
isiak

1. Data: 2005-03-08 10:55:41

Temat: Re: troll - wroclaw
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isiak" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy ktoras z pan sie orientuje ??? bardzo lubilam ten sklep .. i
> chcialabym zobaczyc co teraz maja w kolekcji .. ( ugh... tak dawno nie

hmmm... z informacji na stronie Trolla (www.troll.com.pl) wynika ze nie ma
Wro sklepu firmowego ani sklepu licencyjnego, wiec chyba faktycznie powrot.
Btw bylam niedawno w ich sklepie w Opolu i nie podoba mi sie to co obecnie
maja w sprzedazy. A jeszcze pare lat temu miewali fajne ciuszki
(przynajmniej w Toruniu ;))

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-03-08 12:00:21

Od: "Dorka" <n...@l...spamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isiak" <i...@o...pl> napisała
> [...]
> czy ktoras z pan sie orientuje ??? bardzo lubilam ten sklep .. i
> chcialabym zobaczyc co teraz maja w kolekcji .. ( ugh... tak dawno nie

W zeszłym tygodniu widziałam w Wyborczej ogłoszenie, że szukają sprzedawców
do "nowootwieranego sklepu we Wrocławiu", czyli można wnioskować, że jeszcze
go nie ma... ale będzie w najbliższym czasie :)

--
pozdrawiam,
Dorka

1. Data: 2005-03-08 13:13:36

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isiak" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> witam grupowiczki ..( szczegolnie wroclawskie...)
> na zakupach . :))

Teraz mają kiczowate, dośc szmatławe ciuszki w żarówiastych kolorach. Moja
sympatia dla trolla topnieje jak wiosenne śniegi...
Pamiętam, ze kiedy ich sklep zniknął ze Świdnickiej było mi żal. Chyba się
zestarzałam, bo jakoś nie widzę siebie w ich najnowszych "kolekcjach".
Ol.

1. Data: 2005-03-10 10:46:50

Od: "Alahatala" <s...@k...com.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isiak" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam grupowiczki ..( szczegolnie wroclawskie...)
>
> ostatnio na miescie pojawily sie reklamy " Troll'a" .. kiedys byl ten
> sklep

Zgaduje, ze firme te zalozyla jedna z aktywistek - pogromczyn trolli w tej
grupie?

Ala

1. Data: 2005-03-10 12:46:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-10 11:46,Użytkownik Alahatala ziewnął szeroko i rzekł:

> Zgaduje, ze firme te zalozyla jedna z aktywistek - pogromczyn trolli w tej
> grupie?

Dlaczego? Może to trolle na zasadzie "trolle wszystkich grup łączcie
się"? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-10 12:55:54

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:

> Dlaczego? Może to trolle na zasadzie "trolle wszystkich grup łączcie
> się"? :)

Ktoś mnie wołał?

Eulalka ;)

lokówko-suszarka - którą polecacie?
krem nawilzajacy for men
Kobiety...
gdzie kosmetyki i niespodzianki na dzień kobiet?
Glam Shine JUICE