odkamieniacz

1. Data: 2010-02-10 16:46:50

Temat: odkamieniacz
Od: fifty <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy takie ustrojstwo to działa tak jak tam opisano,
i czy warto je stosować, czy jest to coś porównywalnego
do magnetyzerów w samochodach, czyli do niczego?

http://archi.inosak.org/db/item917079590_1.html

2. Data: 2010-02-12 07:32:07

Temat: Re: odkamieniacz
Od: "Art" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fifty" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> Witam, czy takie ustrojstwo to działa tak jak tam opisano,
> i czy warto je stosować, czy jest to coś porównywalnego
> do magnetyzerów w samochodach, czyli do niczego?
>
> http://archi.inosak.org/db/item917079590_1.html

Sam chyba zainstaluje takie ustrojstwo, kosztuje stosunkowo niewiele, a
oszczędności mogą być całkiem spore.

3. Data: 2010-02-12 12:15:47

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i czy warto je stosować, czy jest to coś porównywalnego
> do magnetyzerów w samochodach, czyli do niczego?

To jest zwykły elektromagnes, a cała reszta to jest bełkot. Działa dokładnie
jak magnetyzer w samochodach, czyli nie działa.
Podobno jest to stosowane na przemysłową skalę w ciepłownictwie (nie
widziałem osobiście), ale jest o wiele większej mocy i ma służyć
nieosadzaniu się kamienia kotłowego. A w twoim przypadku ma to niby
powodować, że rozpuszczone minerały w wodzie nie osadzą się w czajniku? A
niby dlaczego się nie osadzą? Wierzysz, że takie słabe pole
elektromagentyczne coś zmieni?
No i co to jest elektrostatyczne pole magnetyczne?

4. Data: 2010-02-12 21:28:46

Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> Użytkownik "fifty" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> To jest zwykły elektromagnes, a cała reszta to jest bełkot. Działa
> dokładnie jak magnetyzer w samochodach, czyli nie działa.

:)

> Podobno jest to stosowane na przemysłową skalę w ciepłownictwie (nie
> widziałem osobiście), ale jest o wiele większej mocy i ma służyć
> nieosadzaniu się kamienia kotłowego.

W cieplownictwie, to sie stosuje korekcje chemiczna.
Ale poza tym w calosci sie z toba zgadzam :)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

5. Data: 2010-02-17 09:44:58

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Art <s...@o...pl> wrote:

> Sam chyba zainstaluje takie ustrojstwo, kosztuje stosunkowo
> niewiele,
> a oszczędności mogą być całkiem spore.

Kup sobie w komplecie jeszcze magnetyczne klapki i magiczną
bransoletę uzdrawiającą. NIe oszczędzaj na własnym zdrowiu!

J.

6. Data: 2010-02-19 20:38:27

Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sam chyba zainstaluje takie ustrojstwo, kosztuje stosunkowo niewiele, a
> oszczędności mogą być całkiem spore.

Ci co chcą to kupić pewnie z montażem bez instrukcji nie poradzą sobie, do
tego trzeba mieć trochę szarych komórek ...

7. Data: 2010-02-19 23:07:20

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> :)

> W cieplownictwie, to sie stosuje korekcje chemiczna.
> Ale poza tym w calosci sie z toba zgadzam :)
>
> --
> pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
> zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
> Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
> Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
W ciepłownictwie używa się tylko i wyłącznie wody demi. Trochę inaczej wyglądają
urządzenia do jej produkcji.

8. Data: 2010-02-20 19:43:43

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 00:07, "kogutek" wrote:
> [...]
> W ciepłownictwie używa się tylko i wyłącznie wody demi. ...

E., chyba nie.
Bo gdyby tak było, to czemu przestrzega się przed używaniem ciepłej
wody do celów spożywczych (na wypadek rozszczelnienia wymiennika)?
Poza tym, jest o wiele tańsze chemiczne uzdatnienie wody
technologicznej, niż jej odmineralizowanie (czy to na wymiennikach
jonowych, czy to przez odparowanie).

--
Pozdrawiam :)
JM

9. Data: 2010-02-20 21:28:41

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym, jest o wiele tańsze chemiczne uzdatnienie wody
> technologicznej, niż jej odmineralizowanie (czy to na wymiennikach

Nie wiesz nie pisz. To dobra zasada.

10. Data: 2010-02-21 01:31:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 11:43:43 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Bo gdyby tak było, to czemu przestrzega się przed używaniem ciepłej
> wody do celów spożywczych (na wypadek rozszczelnienia wymiennika)?

Z uwagi na zagrożenie gorączką legionową.
--

Ikselka.

Zabudowa grzejnika w kuchni...
Re: Co gazowe