wewnętrzna antena TV

1. Data: 2010-02-06 22:43:27

Temat: wewnętrzna antena TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Czy do mieszkania w bloku taka antena TV ma sens? ANTV 64?

http://www.emmerson.com.pl/anteny-pokojowe.htm

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

2. Data: 2010-02-07 08:04:29

Temat: Re: wewnętrzna antena TV
Od: "sbst" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lepsza taka niz brak anteny

gorsza taka niz najprostsza antena zewnetrzna

mury (zalezy z czego je masz, w ktora strone patrzą okna - na nadajnik czy
nie, czy miasto czy wieś itepe) tłumią sygnał tv. poza tym średnia to ozdoba
na telewizorze

wolalbym prosba antene ale zewnetrzna - mysle ze osiagniesz lepszy efekt

--

pozdrowienia

Sebastian
SBST (vel basti78)

3. Data: 2010-02-07 09:19:33

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...
> Czy do mieszkania w bloku taka antena TV ma sens? ANTV 64?
>
> http://www.emmerson.com.pl/anteny-pokojowe.htm

Jak wyżej napisano.
Jak w miarę silny sygnał i akurat z tego kieruku gdzie masz okna to zda
egzamin.
Jak z przeciwka licz na sygnały odbite i duchy na ekranie.
Więc jak masz możliwość przetestowania i jak nie wypali oddania - zrób to.

--
Irokez

4. Data: 2010-02-07 11:16:52

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
> Czy do mieszkania w bloku taka antena TV ma sens? ANTV 64?
>
> http://www.emmerson.com.pl/anteny-pokojowe.htm

Te anteny to 90% wyglądu i 10% działania, przy tych z czaszą a'la
satelita ten stosunek jest chyba nawet 99/1.
Jeśli masz w miarę blisko nadajnika, silny sygnał i pomieszczenie z
TV wychodzi na dobrą stronę budynku, te zabawki będą dobre, ale i
wtedy w ich miejsce wystarczy nawet kawał drutu rozciągnięty za
telewizorem.
Jesli nie spełniasz w/w warunków - niestety, tylko antena
zewnętrzna. Choćby i najprostsza, za oknem zamontowana i łapiąca
sygnał nawet gdzieś z odbicia, na pewno da lepsze efekty niż to
gówno.

J.

5. Data: 2010-02-07 11:33:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...

Wszystko ma sens, gdy inne rozwiązania nie dają lepszego efektu za
wyjściową cenę. Oczywiście jakość sygnału zależy od odległosci od nadajnika
i wysokości anteny odbiorczej nad terenem (tzw. zasięg optyczny - antena
widzi antenę). W grę wchodzą też zakłócenia i pod jakim kątem źródło
zakłóceń nadaje względem anteny nadawczej. Selektywność anteny mocno zależy
od jej konstrukcji i szerokości odbieranego pasma częstotliwości . W
obszarze zakłóceń lepiej stosować anteny o wąskim listku głównym i takim jej
skierowaniu - niekoniecznie na maxa, aby zakłócenie trafiło pomiędzy
listki - czyli nie tylko dobry sygnał użyteczny, ale jak najmniejszy sygnał
niepożądany. Gdybyś mieszkał koło Pekinu na którejś ze ścian np. przy
Marszałkowskiej wystarczyłaby w zasadzie antena wewnętrzna.

6. Data: 2010-02-07 11:58:52

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." hkm7f4$dm9$...@i...gazeta.pl

> wtedy w ich miejsce wystarczy nawet kawał
> drutu rozciągnięty za telewizorem.

Kawał drutu nie dał żadnego efektu.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

7. Data: 2010-02-07 12:01:15

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" hkm92m$801$...@n...news.neostrada.pl

> niepożądany. Gdybyś mieszkał koło Pekinu na którejś
> ze ścian np. przy Marszałkowskiej wystarczyłaby
> w zasadzie antena wewnętrzna.

Do Pekinu mam ze 200 km -- mieszkam w Białymstoku.
Na parterze -- niestety.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

8. Data: 2010-02-07 12:24:38

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:hkmaq3$phr$2@inews.gazeta.pl...

> "Prawusek" hkm92m$801$...@n...news.neostrada.pl

> Do Pekinu mam ze 200 km -- mieszkam w Białymstoku.
> Na parterze -- niestety.

Szkoda, ze nie podajesz (nie tylko Ty) warunków wejsciowych. Gdzie masz
nabliższe stacje nadawcze i na jakich kanałach nadają (ważne czy z jednego
kierunku) - wtedy można byłoby dobrać Ci antenę na Twoje warunki. Druga
sprawa - jakie zabudowania są na kierunku do anten nadawczych (domy,
zakłady) i jak wysokie. Jakie możliwości umieszczenia anteny zewnętrznej
(dom, blok - ilu piętrowy). Ważne - jak tv odbierają Twoi sąsiedzi - może
wystarczy powielić.

9. Data: 2010-02-07 12:24:51

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

> Kawał drutu nie dał żadnego efektu.

To na te wynalazki też nie licz, szkoda kasy.

J.

10. Data: 2010-02-07 12:33:21

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" hkmc36$9gk$...@n...news.neostrada.pl

> Szkoda, ze nie podajesz (nie tylko Ty) warunków
> wejsciowych. Gdzie masz nabliższe stacje nadawcze

Nie wiem tego.

Znam swoje położenie -- podaję je w nagłówku.
Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", układ 1992

> i na jakich kanałach nadają

Jw.

> [...]

> zakłady) i jak wysokie. Jakie możliwości umieszczenia anteny zewnętrznej

Balkon na parterze.

> (dom, blok - ilu piętrowy). Ważne - jak tv odbierają Twoi sąsiedzi - może
> wystarczy powielić.

Sąsiedzi zapewne mają kablówkę. Niektórzy mają parabolki.
Ja też mam ochotę na parabolkę. Póki co jednak mam ochotę
na najprostsze programy TV.

Słyszałem, że z parabolki jedynki czy dwójki nie odbiorę.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Re: .
Dom na planie litery T
Re: Kotły STALKOT jakieś opinie?
co ile lat wymiana sprzętu typu lodówka kuchenka zmywarka?
Jaki ekspres wysoko ciśnieniowy do kawy ?