odkurzacz

1. Data: 2006-02-02 16:40:29

Temat: odkurzacz
Od: "Dorothy" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, poszukuję odkurzacza bezworkowego, ale nie mogę się zdecydować na
model. Nie wiem czy moc odkurzacza tego typu przekłada się na moc ciągu.
Może ktoś coś doradzi.

2. Data: 2006-02-02 21:31:43

Temat: Re: odkurzacz
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorothy napisał(a):
> Witam, poszukuję odkurzacza bezworkowego, ale nie mogę się zdecydować na
> model. Nie wiem czy moc odkurzacza tego typu przekłada się na moc ciągu.
> Może ktoś coś doradzi.

Ja nabyłem Electroluxa Cyclone XL 1800W(4l pojemności, zmywalna HEPA).
Do tej pory miałem porównanie tylko ze starymi "jamnikami" więc po
pierwszym uruchomieniu byłem pod ciężkim wrażeniem :) Myślałem że mi
zaraz dywan wessie. Ogólnie jestem zadowolony z działania. Nawet bez
turboszczotki na którą czekam, ssie jak dziki.
Minusem jest dosyć głośna praca na maksymalnych obrotach.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2006-02-02 21:32:24

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-02-02 22:31:48

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorothy" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam, poszukuję odkurzacza bezworkowego, ale nie mogę się zdecydować na
> model. Nie wiem czy moc odkurzacza tego typu przekłada się na moc ciągu.
> Może ktoś coś doradzi.

Słuchajcie - a co to taka moda na te bezworkowe odkurzacze? w czym one są
lepsze od zwykłych workowych?

5. Data: 2006-02-03 09:46:57

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):

> Słuchajcie - a co to taka moda na te bezworkowe odkurzacze? w czym one
> są lepsze od zwykłych workowych?

bo są bezworkowe
A wiadomo, ze nowsze jest lepsze od starego. A teraz prosze mi
wytlumaczyc, na czym polega roznica w jakosci powietrza wylatujacego z
odkurzacza workowego z filtrem HEPA i bezworkowego z filtrem HEPA oraz w
efektywnosci odkurzania. Zakladamy cywlizowane moce silnikow, czyli ok
1500w w workowcu. Jak sie komus chce moze dorzucic kolejna mode -
odkurzacz centralny.
Jak jest produkt to i rynek sie znajdzie..... tak na marginesie

Pzdr
MM

6. Data: 2006-02-03 11:59:46

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):

> Słuchajcie - a co to taka moda na te bezworkowe odkurzacze? w czym one
> są lepsze od zwykłych workowych?
W samym użytkowaniu to chyba są porównywalne. Po prostu odpada później
zabawa w zakup i wymianę (lub trzepanie) worków.
W sumie w workach (tych stałych - nie papierowych) najgorsze dla mnie
było ich trzepanie. A tutaj przechylasz pojemnik i już - pusty. Można
ewentualnie przepłukać wodą.

7. Data: 2006-02-03 13:52:50

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Feb 2006 23:31:48 +0100, Przemolo napisał(a):

> Użytkownik "Dorothy" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Słuchajcie - a co to taka moda na te bezworkowe odkurzacze? w czym one są
> lepsze od zwykłych workowych?

Nie trzeba kupować worków, ja mam z tym poważny ból, bo do mojego
Panasonica wiecznie brakuje w sklepach, a szmaciane to jednak nie to.
Aczkolwiek na zmianę bym się zdecydował gdyby można było nim bezpiecznie
zbierać pył z wiercenia itp.
Do filtra wodnego zupełnie nie mam przekonania (ciężki do noszenia po
schodach).

--
ZZ@private

8. Data: 2006-02-03 18:22:28

Od: "Kery" <7...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam, poszukuję odkurzacza bezworkowego, ale nie mogę się zdecydować na
> model. Nie wiem czy moc odkurzacza tego typu przekłada się na moc ciągu.

Witam,
Na początku używaliśmy zwykłe workowe: Elekrolux, itp.

Dzieci dostały alergię i zaczęliśmy używać z filtrem wodnym - Wodnik.
(Alternatywy nie było).
Odkurzał świetnie przez 5 LAT. Ale makabrą jest czyszczenie go.

Obecnie mamy Dysona DC 08 ORIGIN.
http://www.rynekagd.pl/product_info.php/products_id/
351?osCsid=d4b9e8aa93c3679f92ef1539e33d6468
Pełna satysfakcja, brak zapychania filtra, brak smrodu z mokrych gąbek itp.
Banalne czyszczenie. Lekki, nie spada ze schodów.
Nareszcie wylatuje CZYSTE powietrze.

Dyson to wzorcowa konstrukcja.
Inni próbują podrabiać i nie zawsze jak piszą cyklonowy - to jest prawda.
Niektóre mają zespół zwykłych filtrów i przeźroczysty pojemnik i nic więcej.

Pozdrawiam
Kery

Tapetowanie i tapety winylowe.
Tupperware
Wysoki sufit, adaptacja, pomysły?
rurki do wody PVC Łazienka w bloku
Pralka Electrolux EWS 1221 - czy ktoś posiada?