odkurzacz centralny

1. Data: 2008-07-14 18:20:19

Temat: odkurzacz centralny
Od: "Kuger" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zdecydowałem się na odkurzacz centralny. Jaką jednostkę centralną
polecacie, jakiej firmy( na razie myślę o aerovac), na co szczególnie
zwrócić uwagę?
Jakie akcesoria dodatkowe są przydatne i przez Was używane (oprócz
automatycznych szufelek, które chce w kuchni i wiatrołapie)

Czekam na sugestie i Wasze opinie.

2. Data: 2008-07-15 07:38:16

Temat: Re: odkurzacz centralny
Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowałem się na odkurzacz centralny. Jaką jednostkę centralną
> polecacie, jakiej firmy( na razie myślę o aerovac), na co szczególnie
> zwrócić uwagę?
Latwosc obslugi i moc.

> Jakie akcesoria dodatkowe są przydatne i przez Was używane (oprócz
> automatycznych szufelek, które chce w kuchni i wiatrołapie)
Waz na kazde pietro, szufelka przy kominku (tam gdzie sie popiol wysypuje i
drewno lezy)

Pzdr.
Adam

3. Data: 2008-07-16 07:14:40

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Waz na kazde pietro, szufelka przy kominku (tam gdzie sie popiol wysypuje i
> drewno lezy)

tym popiołem to zarżniesz odkurzacz
do popiołu są separatory

4. Data: 2008-07-16 07:31:57

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tym popiołem to zarżniesz odkurzacz
> do popiołu są separatory
Mam na mysli te odrobine, która się czasem posypie na podłogę, jak otwierasz
drzwiczki a nie usuwanie popiołu z kominka odkurzaczem :-) .

U mnie działa znakomicie. Zresztą pyłu i tak więcej siedzi w zakamarkach po
budowie...

Pzdr.
Adam

Gorenje