odkurzacz dla alergików

1. Data: 2006-10-17 13:44:12

Temat: odkurzacz dla alergików
Od: "mika-w5" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem uczulona na roztocza i kurz , chcialam kupic pokrowce
antyalegiczne i jakis dobry ale nie drogi odkurzacz. Jaka polecacie
???

mika

2. Data: 2006-10-17 22:02:18

Temat: Re: odkurzacz dla alergików
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

mika-w5 wrote:
> [...]
>
> jestem uczulona na roztocza i kurz , chcialam kupic pokrowce
> antyalegiczne i jakis dobry ale nie drogi odkurzacz. Jaka polecacie

mam zelmera wodnika, drogie to nie jest a z "du.." mu nic nie smierdzi, na nos
czysci bardzo ladnie z kurzu. Upierdliwe mycie i celebrowanie z zakladaniem
filtrow ale cos za cos :) Moze karcher ale to ok 1kpln kosztuje chyba.

3. Data: 2006-10-17 22:12:43

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mika-w5" <m...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> jestem uczulona na roztocza i kurz , chcialam kupic pokrowce
> antyalegiczne i jakis dobry ale nie drogi odkurzacz. Jaka polecacie
> ???

Poszukaj w necie odkurzaczy z filtrem HEPA. Wybierzesz coś na pewno.
Radzę kierować się naprawdę prostą obsługa - mam w domu odkurzacz w
stylu Rainbow'a i trafia mnie jak muszę go czyścić. Wybierz coś co da
sie albo po prostu wylać i wypłukać, albo coś co po prostu wysypujesz
(są jakieś odkurzacze wykorzystujące siłłę odśrodkową i powodujące
osadzanie naściankach - nie maja filtrów jako takich.
I tak wszystkiego nie usuniesz - dlatego radzę kupić coś tańszego i w
razie awarii po prostu kupić następny. Mój już 2 razy był w naprawie, za
drogi, by wyrzucić:-)
Pomyśl nad kupnem filtra powietrza typu VENTA wash air. Fajne, nawilża i
oczyszcza, tyle, że skarbonka - wymaga stosaowania bioabsorbera, ale
powietrze jest super. Mam w domu i podziwiam:-)
--
Marek Li

4. Data: 2006-10-18 09:00:22

Od: "Jarek W." <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kierować się naprawdę prostą obsługa - mam w domu odkurzacz w stylu
> Rainbow'a i trafia mnie jak muszę go czyścić.

Chyba właśnie nie masz odkurzacza "w stylu Rainbow". Mam ten odkurzacz od
kilku lat i nigdy nie zauważyłem, aby jego obsługa była problematyczna. Po
prostu wylewa się brudną wodę ze zbiornika i to wszystko. Jak do tej pory
jest to najlepszy odkurzacz jaki używałem, choć być może obecnie na rynku są
inne też dobre).

Pozdrawiam
Jarek W.

5. Data: 2006-10-19 10:04:25

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak do tej pory jest to najlepszy odkurzacz jaki używałem, choć być może
> obecnie na rynku są inne też dobre).

miesiac temu wywalilismy Raibow, kupilismy Dyson DC15- POLECAM :-)

Tomasz

Bóle w klatce
Białaczka, głupi żart?
"Uroda" rogówki? - do okulistów