odkurzacz "samobieżny"

11. Data: 2006-08-04 12:13:05

Temat: Re: odkurzacz "samobieżny"
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości
news:eavcn2$qd9$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> A brales pod uwage koszenie w nocy i prawdziwe gwiazdy?

Cholera, na to też nie wpadłem. Oj, cienki ze mnie inżynier... ;-(
Choć z drugiej strony... optyka zapewniająca 'odbiór' światła gwiazd w
ruchu i soft do analizy ich położenia... chyba jednak zostanę przy
swoim pierwotnym pomyśle n/t lokalizacji w terenie składającym się z
obrotowej głowicy z laserem (+ optyka robiąca z wiązki laserowej
pionową kreskę) na kosiarce i kilkoma odbiorniczkami w strategicznych
miejscach ogrodu nadającymi radiowo swój numer po trafieniu przez
laser.

J.

12. Data: 2006-08-04 12:36:38

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie się podoba i kiedys będe go miał :-)(jednak cena od 2500zł w góre
jest bardzo wysoka) w konkretnym celu: chodzi o to, żeby podczas
nieobecności domowników przeleciał podłogi-ci co mają ciemne (wenge, dąb
wędzony,...)podłogi to wiedzą o co chodzi.
Pdr.Mariusz

13. Data: 2006-08-04 15:43:06

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila <H...@H...Com> writes:

> To byla technologia NorthStar - na tyle tania, ze mozna ja zastosowac w
> odkurzaczu. Maly projektor wlaczany do kontaktu generuje na suficie
> niewidzialne dla oka, ale widzialne dla odkurzacza "light spots".
> Odkurzacz orintuje sie po nich gdzie jest, a gdzie juz byl.

A jak wjedzie pod stół?

MJ

14. Data: 2006-08-06 07:52:30

Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholera, na to też nie wpadłem. Oj, cienki ze mnie inżynier... ;-(
> Choć z drugiej strony... optyka zapewniająca 'odbiór' światła gwiazd w
> ruchu i soft do analizy ich położenia...

:))
Ale to i tak by nic nie dało!
Fotografie gwiazd z każdego punktu bedą identyczne. (Nie licząc ruchu
dobowego, też takiego samego z każdego punktu obserwacyjnego.)

Pozdrawiam,
MSz

15. Data: 2006-08-06 09:18:40

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Szumilas wrote:

> :))
> Ale to i tak by nic nie dało!
> Fotografie gwiazd z każdego punktu bedą identyczne.

Powiedzmy, że w ramach ogródka z niestabilnej platformy w dodatku
to by faktycznie było nierealne, ale po gwiazdach wieki całe
statki się lokalizowały. Tak czy tak, jełsi przyjdzie mi kiedyś
realizować taką kosiarkę w praktyce, zostanę przy swoim
rozwiązaniu. Przynajmniej dopóki GPS w dostępnych przeciętnemu
userowi za sensowną cenę realizacjach nie zapewni dokładności
poniżej metra :-)

J.

16. Data: 2006-08-06 12:27:19

Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy, że w ramach ogródka z niestabilnej platformy w dodatku to by
> faktycznie było nierealne, ale po gwiazdach wieki całe statki się
> lokalizowały.

No tak, zasugerowałem się, że mowa o określaniu pozycji za pomocą _samych_
gwiazd.
Ale w takim razie nierówny teren nie jest chyba przeszkodą, bo najwyżej
sfotografujesz trochę inny kawałek nieba, a odległości kątowe się nie
zmienią. :)

Pozdrawiam,
MSz

17. Data: 2006-08-29 10:56:42

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Aug 2006 17:43:06 +0200, Michal Jankowski
<m...@f...edu.pl> wrote:

>A jak wjedzie pod stół?

jest podobno samobiezny elektrolux, tylko on chyba dziala na
ultradzwiekach.

Zlewozmywka Franke sprzedam (Krakow i okolice)
Meble ogrodowe/tarasowe=> z jakiego drewna ???
prowizoryczne latanie papy
prowizoryczne latanie papy
Obieg powietrza czy No Frost ??