odkurzacz z jakim filtrem

1. Data: 2006-09-28 10:33:26

Temat: odkurzacz z jakim filtrem
Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje kupic odkurzacz ... przejrzalam kilkadziesiat stron z tego typu
produktami, az glowa boli od tego wyboru.
Zalezy mi na tym zeby odkurzacz byl w miare cichy ale przede wszystkim zeby
nie wydmuchiwal kurzu (tak jak obecny Zelmer brrrrr).
Czy poza filtrami wodnymi (wydaja sie skuteczne) sa inne godne polecenia
sposoby oczyszczania powietrza.
Moze wystarczy odkurzacz z mikrofiltrem a moze lepszy bedzie z 6 stopniowym
oczyszczaniem powietrza.

Licze na Wasza pomoc! i z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Ewa K.

2. Data: 2006-09-28 15:17:29

Temat: Re: odkurzacz z jakim filtrem
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko co Cię interesuje było wielokrotnie opisywane na forum.

Albo sprzęt jest z filtrem HEPA albo nie. Mikrofiltr w odkurzaczach jest, bo
coś byćna wylocie musi i nie ma się nijak do HEPA. Jeśli chcesz mieć cichy a
nawet zdumiewająco cichy sprzęt to coś z serii Ultra Silencer f-my
Electrolux.
Nie napisałaś jaka kwota wchodzi w grę.

P.

3. Data: 2006-09-28 18:48:03

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o odkurzacze to zawsze sie na te urzadzenia mowilo elektroluks,
chyba nie bez powodu...

4. Data: 2006-09-29 09:56:48

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa K. napisał(a):
> [...]
> oczyszczaniem powietrza.
>
> Licze na Wasza pomoc! i z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

Ja kupilem ZLEMER 'WODNIK DUO II' (tak chyba brzmi pelna nazwa)

'+'
>duze wrażenie robi to co zbiera sie w filtrze wodnym i poczucie ze po
sprzataniu nie ma juz tego calego 'syfu' na podlodze w mieszkaniu napawa
optymizmem ;-)

(przez jakis czas uzywalem 'slawnego' [RainBoła] i wygladalo 'to' tak samo)

'-'
>wywalanie tej zawartosci,
>obsluga odkurzacza (wlewanie, wylewanie, czyszczenie, skladanie)

Pozdr.
Muniekowski

5. Data: 2006-09-29 11:32:58

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś byćna wylocie musi i nie ma się nijak do HEPA. Jeśli chcesz mieć cichy
> nawet zdumiewająco cichy sprzęt to coś z serii Ultra Silencer f-my

Kwota do 1000 zl
Jakos nie jestem przekonana do firmy Electrolux chociaz chyba trzeba sie im
blizej przyjzej bo przyznaje ze maja bardzo duzy asortyment.
Zasanawialam sie nad Wodnikiem Zelmera (tyle ze do tej pory uzytkowany
odkurzacz tej firmy wiecej z siebie wyrzucal niz wciagal).
Bardzo mi zalezy na skutecznym pozbywaniu sie kurzu jestem alergikiem i
obecnie po odkurzaniu musze myc wszystkie podlogi na mokro.

Pozdrawiam
Ewa K.

Ps. Czy moze ktos sie spotkal z odkurzaczami pioracymi, ale majacymi filtr
wodny (w opcji zwyklego odkurzania)?

6. Data: 2006-09-29 12:14:22

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K." napisała:

> Ps. Czy moze ktos sie spotkal z odkurzaczami pioracymi, ale majacymi filtr
> wodny (w opcji zwyklego odkurzania)?

Odkurzacz piorący w domu przeciętnego użytkownika to całkowicie zbędna
sprawa. Zapytaj tych co mają a potwierdzą, że funkcja prania praktycznie nie
jest wykorzystana.
Idź do pierwszego z brzegu sklepu i niech ci zrobią przegląd odkurzaczy
jakie mają.
Zarówno Electrolux jak i Zelmer mają dużą rozpiętość wyrobów.

P.

7. Data: 2006-10-03 15:44:46

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuje wodnika - miałem takowy od 2000 r - duży, hałas a w dodatku słaby
ciag. Kupiłem z zelmera orion max zielony - największy ciąg i filtr hepa za
400 zeta w zelmerze z przesyłką

jesli chodzi o zelmera to odkurzacz w zaleznosci od koloru jest inaczej
wyposazony...
Pozdrawiam. Pawel

Użytkownik "Muniek Muniekowski" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:efiql0$ad$1@news.onet.pl...

8. Data: 2006-10-04 12:59:17

Od: "Abugwar" <a...@r...victoria> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie kupuje wodnika - miałem takowy od 2000 r - duży, hałas a w dodatku
> słaby ciag. Kupiłem z zelmera orion max zielony - największy ciąg i filtr
> hepa za 400 zeta w zelmerze z przesyłką

Piękny kolor, ale co kogo on obchodzi?

> jesli chodzi o zelmera to odkurzacz w zaleznosci od koloru jest inaczej
> wyposazony...

Taaaa, a nie pomyliło Ci się z jakąś inną firmą? :-)
zelmer jest firmąna tyle elastyczną, zęmozesz sobie wybrać odkurzacz z
konkretnym wyposażeniem z kolorem z całej dostępnej palety :-))

Osobiście polecam Zelmer 4000 HEPA, a jak za duży to Zelmer 1500 HEPA. A jak
ktoś jest konserwatystą to porządny do dziś Zelmer 2000 HEPA. wszytskie
oczywiscie z filtrami klasy S i workami safbag.

Zauroczonych "tym co wciąga" odkurzacz wodny proponuję doświadczenie:
wrzućcie do wody to co zebrał najtańszy chiński odkurzacz za 39, 90 zł. Robi
wrażenie, naprawdę :-)
Podane wyżej modele wyłapują do 99,999999 % zanieczyszczeń, wodne mają to do
siebie, że cząsteczek niezwilżalnych wyłapują znacznie mniej. Głównie
wyłapują je filtry na wylocie.

pozdr
Z.

No Frost - głośność
Zapach azjatyckich przypraw w mieszkaniu...
Jakie farby
Mieszkania, Domy, dyskusje, porady, OGŁOSZENIA
pralka ładowana od góry