odleglosc drzw/krzewow od plota

1. Data: 2006-06-17 16:25:58

Temat: odleglosc drzw/krzewow od plota
Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam mam problem z jednymi sasiadami
stara babcia i stary UBEKowiec, musza miec kontrole
nad cala okolica domkow jednorodzinnych i ....
chce sie od nich odgrodzic, krzewami i brzozkami
i w tym jest problem jak zaczalem nasadzac krzewy przy plocie
on do mnie wyskoczyl z "pyskiem" ze odlegosc nasadzania nie moze
byc mniejsza od 2 m od plotu!
Jak mu powiedzialem ze chce sie odgrodzic aby miec swoj skrawek
prywatnosci, on mi powiedzial ze " i tak pana widze z okna 1 pietra".

I tacy sa sasiedzi :)

Teraz moje pytanie. Czy jest to prawda ze krzaki i brzozki moge sadzic
w odleglosci min 2 m od plotu?

Pozdrawiam
WOJTEK

2. Data: 2006-06-17 17:42:37

Temat: Re: odleglosc drzw/krzewow od plota
Od: raffa <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

w...@w...pl napisa?(a):

> Jak mu powiedzialem ze chce sie odgrodzic aby miec swoj skrawek
> prywatnosci, on mi powiedzial ze " i tak pana widze z okna 1 pietra".

moi rodzice mieli podobny problem,
który rozwia;zali sadza;c szpaler tui wzd?uz. ca?ego p?otu
w odleg?os'ci 60 cm od niego

> I tacy sa sasiedzi :)

ot bywa:-(

pozdro

3. Data: 2006-06-17 17:55:34

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <w...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Teraz moje pytanie. Czy jest to prawda ze krzaki i brzozki moge sadzic
> w odleglosci min 2 m od plotu?

Nie prawda.
Jednakze nie moga wchodzi na teren sasiada, wez wiec pod uwage rozpietosc,
aby pózniej nie miec problemu z nadmiernym przycinaniem.

--
ZZ@private

4. Data: 2006-06-17 18:19:55

Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jun 2006 19:55:34 +0200, "Zbyszek Zarzycki"
<z...@g...com> wrote:

>Uzytkownik <w...@w...pl> napisal w wiadomosci

>Nie prawda.
>Jednakze nie moga wchodzi na teren sasiada, wez wiec pod uwage rozpietosc,
>aby pózniej nie miec problemu z nadmiernym przycinaniem.

Tak bez problemu moge TUIe posadzic przy samym plocie?

Druga sprawa czy jest przepis na to ze nie moge stawiac nic do
2 metrow od plota? lub moze przepis ktory mowi ze moge robic
to bez problemow?

Pozdrawiam
WOJTEK

5. Data: 2006-06-17 18:43:59

Od: "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak bez problemu moge TUIe posadzic przy samym plocie?
>
> Druga sprawa czy jest przepis na to ze nie moge stawiac nic do
> 2 metrow od plota? lub moze przepis ktory mowi ze moge robic
> to bez problemow?

Wydaje mi sie ze to zalezy od gminy ostatnio wpadl mi w rece jakis regulamin
porzadkowy w ktorym byly okreslone wlasnie takie sprawy.

Adam

6. Data: 2006-06-18 12:21:23

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wydaje mi sie ze to zalezy od gminy ostatnio wpadl mi w rece jakis
> regulamin porzadkowy w ktorym byly okreslone wlasnie takie sprawy.
>
> Adam

generalnie jest tak ze wszystko co przerosnie na strone sasiada jest jego.
teoretycznie gdybys posadzil drzewo przy samym plocie to sasiad (a pewnie
ten ubek tak by zrobil) ma prawo opitolic Ci galezie po samym pniu, pytanie
czy zaryzukuje takie oszpecenie krajobrazu sobie i Tobie

7. Data: 2006-06-18 17:17:02

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak bez problemu moge TUIe posadzic przy samym plocie?

Z dokłądnością do tego że może je po swojej stronie przyciąć jak przerosną,
a tuje przycięte w złym czasie mogą obeschnąć.
Zastanów się czy też nie przeinwestujesz, jeśli sąsiada stać na różne
złośliwości to może sypnąć jakiegoś syfu przez płot i po ptokach znaczy
tujach.

> Druga sprawa czy jest przepis na to ze nie moge stawiac nic do
> 2 metrow od plota? lub moze przepis ktory mowi ze moge robic
> to bez problemow?

Ogólnie to zależy jak jest przymocowane do podłoża, jeśli trwale to nawet
3m, jeśli przenośne to może być prawie wszystko co chcesz.

--
ZZ@private

8. Data: 2006-06-19 12:48:15

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja trochę w innym kierunku, nie zwracaj na niego uwagi.
Taki społecznik sie przydaje, niech siedzi w domu i pilnuje okolicy :)
Wielu ludzi wiele by dało za takiego "stróża".
Pdr. Mariusz

9. Data: 2006-06-19 17:37:54

Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jun 2006 14:48:15 +0200, DwaSkrzydla <d...@o...pl>
wrote:

>Ja trochę w innym kierunku, nie zwracaj na niego uwagi.
>Taki społecznik sie przydaje, niech siedzi w domu i pilnuje okolicy :)
>Wielu ludzi wiele by dało za takiego "stróża".
>Pdr. Mariusz

Ech to nie tak. Siedze sobie ze znajomymi na ogrodzie robimy grila. A
oni pod pretekstem makania motyka staja obydwoje pod plotem i sie
patrza - doslownie trzeba to zobaczyc - stoja przy plocie obydwoje i
patrza sie na nas - tak potrafia 2 ,3 godziny. Naprawde jest to duzy
dyskomfort - nawet jezeli nic nie slysza ja nie lubie byc obserwowany.

Od sasadow dowiedzialem sie ze jest to norma u tych ludzi.

Pozdrawiam WOJTEK

P.S. heheh jak chcesz to mozemy ich przeniesc w twoja okolice :)

10. Data: 2006-06-19 20:53:20

Od: Tomasz Madurski <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@w...pl napisał(a):
> [...]

> patrza sie na nas - tak potrafia 2 ,3 godziny. Naprawde jest to duzy
> dyskomfort - nawet jezeli nic nie slysza ja nie lubie byc obserwowany.

Tak jak juz ktos chyba wspomnial. mozesz zezygnowac z alarmow,
ubezpieczen od kradziezy i wyjechac na miesiac. Przypilnuja gratis ;-)
Jest tez wiec druga strona medalu - ta pozytywna ;-)

PS. Mam w bloku na parterze podobnego sasiada tyle ze bardzo sympatycznego.
Poprzedni wlasciciel od ktorego ja nabylem mieszkanie jak wczesniej on
je nabywal
i wszedl do piwnicy popatrzec co i jak, to sasiad zamknal go w niej i
zadzwonil na policje :-)

Pzdr

TomekM

www.ogrzewanie-podlogowe .za.pl