Re: odleżyny

Data: 2005-09-02 18:41:31
Temat: Re: odleżyny
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

> materace -można takie kupić w sklepach rehabilitacyjnych.
> Magda

Potwierdzam - materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy. Niedawno
przechodziłam przez fazę odleżyn u osoby starszej i wiem, że taki materac
jest bardzo dobry. Od kiedy Babcia dostała materac żadne nowe odleżyny się
nie pojawiły, a stare powoli zaczęły się goić.
Jeśli jest zlecenie od lekarza rodzinnego, to można go dostać taniej z
NFZ-u.

Pozdrawiam.
Barbara.