odleżyny

1. Data: 2005-09-02 12:58:51

Temat: odleżyny
Od: "Krzysztof" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak nie dopuścić do powstania odleżyn
u osoby po udarze mózgu leżąco-siedzącej?

oczywiście często zmieniać pozycję,
ale może jakieś wynalazki typu poduszki, materace?
chodzi głównie o noc gdy przebywa w jednej pozycji

K.

2. Data: 2005-09-02 14:32:10

Temat: Re: odleżyny
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> oczywiście często zmieniać pozycję,
> ale może jakieś wynalazki typu poduszki, materace?
> chodzi głównie o noc gdy przebywa w jednej pozycji

materace -można takie kupić w sklepach rehabilitacyjnych.

Magda

3. Data: 2005-09-02 18:41:31

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> materace -można takie kupić w sklepach rehabilitacyjnych.
> Magda

Potwierdzam - materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy. Niedawno
przechodziłam przez fazę odleżyn u osoby starszej i wiem, że taki materac
jest bardzo dobry. Od kiedy Babcia dostała materac żadne nowe odleżyny się
nie pojawiły, a stare powoli zaczęły się goić.
Jeśli jest zlecenie od lekarza rodzinnego, to można go dostać taniej z
NFZ-u.

Pozdrawiam.
Barbara.

4. Data: 2005-09-03 21:14:50