Torbiel- łuk brwiowy

1. Data: 2005-09-02 08:04:47

Temat: Torbiel- łuk brwiowy
Od: "Jarosław Kędzierski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry.
Gdy moja córka miała 0,5 roku usunieto jej chirurgicznie torbiel na łuku
brwiowym. Teraz ma 1,5 roku a torbiel powróciła w tym samym miejscu. Co
teraz robić.
Czy kolejny zabieg usunięcia przyniesie pożądany efekt.
Proszę jeśli ktos zna o padanie mi namiarów na dobrego chirurga
dziecięcego- Lublin i okolice.
Bardzo prosze o Państwa sugestie.
Dziękuję i pozdrawiam.

2. Data: 2005-09-02 11:22:20

Temat: Re: Torbiel- łuk brwiowy
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy kolejny zabieg usunięcia przyniesie pożądany efekt.
> Proszę jeśli ktos zna o padanie mi namiarów na dobrego chirurga

Pani dr Biziorek - I klinika okulistyczna - Lublin, ul. Chmielna

pozdr.

casus

pieprzyk
długo gojące się rany
Ból w stopach - u wracających znad morza
La Roche Effaclar , Sebium H20-proszę o opinię.
Lamblia+ bóle stawów?