odmawianie seksu po porodzie

21. Data: 2004-07-21 09:24:23

Temat: Re: odmawianie seksu po porodzie
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy kobiety mogly rodzic w pozycji pionowej i grawitacja pomagala. :)

chyba żartujesz? grawitacja pomagała w szerokości kanału rodnego? Źli
ginekolodzy każą rodzić w pozycji poziomej?
Piotr

22. Data: 2004-07-21 09:29:06

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FiLCiA" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> Co za typowo "meska" <czyt. samcza> uwaga. Sprobuj wypchnac odbytem 3 kg
> pogadamy ile ci tam rozetna i czego...

Cóż, odbyt nie jest do tego przystosowany.

> To jest typowa procedura ulatwiajaca porod i zmniejszajaca bol porodowy.
> Czasami dzieki temu kobieta rodzi 4h, a nie 12.

Ja to rozumiem, ale czemu jest aż taka konieczność stosowania tej procedury
ułatwiającej poród w większości przypadków. Gdyby to się zdarzało
sporadycznie, to zrozumiałe, ale nie że prawie wszystkie panie muszą być
cięte aby w miarę bezprpblemowo wydać na świat dziecko.

> Kondycja pan.. co za glupota. 9 miesiecy obciazenia organizmu, stres przy
> pierwszym dziecku, a ty mowisz o braku stosownego wysilku.

No właśnie kondycja jeszcze się zwiększa. Niektóre lekkoatletki specjalnie
przed waznymi zawodami zachodzą w ciążę aby jeszcze sie wzmocnić.

> Szczerze mowiac to wklad faceta w okresie "okolociazowym" trwa jakies 30
> sekund kiedy ma wytrysk. Z tego co mi wiadomo, dla facetow ten moment jest
> jak raj na ziemi.

Tylko, żeby dojść do tego momentu, to zwykle facet musi się wcześniej dużo
namęczyć aby wybrana partnerka łaskawie w koncu rozłożyła przed nim nogi lub
wypięła co trzeba :)

> Szkoda, ze wtedy ne patrza juz na zone wilkiem i nie zarzucaja braku
wkladu
> fizycznego w ten moment. Oczywiscie latwiej ja dobic w ostatniej fazie
> ciazy, kiedy z bolem i resztka sil wypycha na swiat nowe zycie.

Czytałem, że dla niektorych kobiet to niesamowite doznanie erotyczne, ale
przyjmijmy, ze to margines.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

23. Data: 2004-07-21 09:31:03

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> chyba żartujesz? grawitacja pomagała w szerokości kanału rodnego? Źli
> ginekolodzy każą rodzić w pozycji poziomej?

Z tego co wyczytałem (choć niektórzy twierdzą, że nic nie wiem :), to
pozycja leżąca jest najbardziej nienaturalną pozycją do porodu i jest
wygodna jedynie dla lekarza.

24. Data: 2004-07-21 09:34:54

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> chyba żartujesz? grawitacja pomagała w szerokości kanału rodnego?

Sprobuj zrobic kupe na lezaco to zrozumiesz ;)

Źli
> ginekolodzy każą rodzić w pozycji poziomej?

Zapytaj ginekologow ;)
Teraz sporo kobiet rodzi w kucki i te zwykle nie sa ciete.
Ale w Polsce jest to nadal procedura standardowa, wiekszosci kobiet nikt
nie pyta, czy sobie zycza, po prostu robi sie to na wszelki wypadek.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

25. Data: 2004-07-21 09:45:04

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Teraz sporo kobiet rodzi w kucki i te zwykle nie sa ciete.

To można jak najbardziej logicznie wytłumaczyć. Jeśli nogi są mocno
podciągnięte do góry tak jak przy kucaniu, to skóra na podbrzuszu jest
najmniej naciągnięta, co moim zdaniem umożliwia jej lepsze rozciągnięcie.
I tak we wspólnej dyskusji doszliśmy do przekonania, że współczesna medycyna
jest do kitu i źle działa. Dopiero powrót do natury, w tym wypadku do bardzo
niewygodnej pozycji dla lekarza, który sprowadzony jest w tym wypadku do
roli mechanika samochodowego w kanale, umożliwi kobiecie najmniej powikłany
poród.

Ale to i tak nie zmiania mojego zdania, że kobiety powinny mniej sie
malować, a więcej biegać :)

26. Data: 2004-07-21 13:01:36

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2004 20:34:28 +0200, "andrzej olejniczak"
<a...@o...pl> wrote:

Jak juz poruszyliscie temat...
Lekarz nacina i ma spokoj, podobno. A co kiedy zle natnie lub zszyje i
kobieta przez nastepne lata ma problemy a to z doznaniami, a to z
chodzeniem? O tym nikt nie mysli, prawda? Z lekarzy, oczywiscie.
A poza tym w Tychach (przynajmniej tak slyszalem) jest kolo na ktorym
mozna ustalic pozycje rodzenia jaka jest najwygodniejsza dla rodzacej.
Wybaczcie, ale lekarz ma tylko pomagac, a nie rodzaca ma lzezc tak,
zeby lekarzowi bylo jak najwygodniej. Nie on rodzi, chociaz niektorym
sie tak wydaje.

pozdrawiam
Klapuch

27. Data: 2004-07-21 13:27:26

Od: Lech Trzeciak <l...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:
> [...]
> kobieta przez nastepne lata ma problemy a to z doznaniami, a to z
> chodzeniem? O tym nikt nie mysli, prawda?

Nacinanie nie jest dla wygody lekarza, bo z tego punktu widzenia lepiej
jest olać sprawę i nic nie nacinać. Nacinanie wprowadzono dla dobra
pacjentek, ponieważ niekontrolowane pęknięcia krocza dają w niektórych
przypadkach bardzo poważne i nieprzyjemne późne następstwa. Natomiast
nacinając można wpływać na głębokość i kierunek pękania. Potem pojawiły
się teorie, że prawidłowo prowadzony poród pozwala kontrolować stan
krocza i ochronić je przed pękaniem bez potrzeby nacinania. Jedni
hołdują jednej teorii, drudzy drugiej, ale obie wymagają od lekarza lub
położnej jakichś działań.

Leszek

28. Data: 2004-07-21 14:50:34

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Z tego co wyczytałem (choć niektórzy twierdzą, że nic nie wiem :), to
> pozycja leżąca jest najbardziej nienaturalną pozycją do porodu i jest
> wygodna jedynie dla lekarza.

Kiedyś jakiś król chciał zobaczyć, jak rodzi się jego syn, wtedy wymyślono
takie łóżko, jakie do dzisiaj jest stosowane...

Pozdrawiam,
Artur

29. Data: 2004-07-21 19:43:03

Od: MarioBe <n...@...tego> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez napisał:
> Wnioski wysunąłem z własnej obserwacji. W robocie jest kilka kobiet,
które
> niedawno rodziły. Jedna jest w miarę wysportowana, tzn. nic specjalnego, ale
> wrotki i jakieś inne wygibasy i ta rodziła bez cięcia. Reszta to zwykłe
> "sztywne" lale, dla których jakakolwiek aktywność fizyczna jest śmieszna. I
> ta reszta była cięta i dlatego stąd wyciągam takie wnioski. Jeżdżę sobie np.
> na maratony rowerowe i odsetek kobiet tam startujących jest bardzo niski. O
> czymś to swiadczy.

Ksiunc-spowiednik? A może ginekolog-amator? Czy też zwykły firmowy
plotkarz-podsłuchiwacz?
Koleżanki zaraz po powrocie do pracy leciały do Ciebie i opowiadały ze
szczegółami jak przebiegał poród? :D :D :D Już to widzę...

Mariusz

30. Data: 2004-07-22 06:35:10

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasłuyszane z plotek :)