"odpady" po pogwówce

1. Data: 2007-04-26 18:51:29

Temat: "odpady" po pogwówce
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
do czego mogę wykorzystać owoce pigwówek i pigwy
wymoczone w spirytusie, a teraz zalane syropem (aby wyciągnąć resztki
alkoholu z owoców).
Poprzednim razem owoce wyrzuciłam, ale to nie był chyba dobry pomysł.
Do czego można je wykorzystać?

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2007-04-26 18:54:12

Temat: Re: "odpady" po pogwówce
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a):
> [...]
> alkoholu z owoców).
> Poprzednim razem owoce wyrzuciłam, ale to nie był chyba dobry pomysł.

Jako dodatek do herbaty lub keksu.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2007-04-26 19:35:08

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jako dodatek do herbaty lub keksu.
> pozdr. Jerzy

Keksu nigdy nie piekłam, ale do herbaty, to mi odpowiada.

Krycha

4. Data: 2007-04-26 20:40:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> alkoholu z owoców).
> Poprzednim razem owoce wyrzuciłam, ale to nie był chyba dobry pomysł.

Do ciasta obok innych bakalii, świetnie się konserwują - w sumie
przypominają cykatę.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2007-04-26 22:01:29

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Do ciasta obok innych bakalii, świetnie się konserwują - w sumie
> przypominają cykatę.

Cykutę??? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2007-04-26 22:09:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:46312139$0$9895$4c368faf@roadrunner.com...

> Cykutę??? :-)

No nie, dodawałam i żyję. Zresztą to ten kretyn wypił, a nie ta zołza
żeńskiego rodzaju :)

A na wszelki wypadek
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/679D8520C413
F91C412565B7000AFC85.php

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-04-27 06:45:48

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Apr 2007, krycha wrote:

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Keksu nigdy nie piekłam, ale do herbaty, to mi odpowiada.
>
> Krycha

Mozna tez zjesc calosc i byc pare dni na 'bance'.

Pozdr.

D.P.

8. Data: 2007-04-27 07:29:25

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> [...]
> alkoholu z owoców).
> Poprzednim razem owoce wyrzuciłam, ale to nie był chyba dobry pomysł.

Kandyzować. Kanyzowane są doskonale do jedzenia albo jako dodatek do
ciast.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2007-04-27 19:30:58

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Do ciasta obok innych bakalii, świetnie się konserwują - w sumie
> przypominają cykatę.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Zaryzykuję dodać do piernika, bo to ciasto najczęście piekę.
W ten długi weekend będę więc odsączać owoce od płynu,
pod warunkiem, że nie "wciągnie" mnie działka.

Pozdrawiam Krycha

10. Data: 2007-04-27 19:34:06

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
krycha wrote:

>Kandyzować. Kanyzowane są doskonale do jedzenia albo jako dodatek do
> ciast.

Poprzestanę na wrzucaniu do ciasta bez kandyzowania.
Liczę na to, że od października 2006 są już wystarczajaco "przerobione".

Pozdrawiam Krycha

Owady na jodlach
JESTEM ZACHWYCONY
owady na tarasie