odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja

1. Data: 2005-04-14 07:31:04

Temat: odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja
Od: "ja" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale dlaczego oceniaja mnie snujac jakoes swoje wlasne historie...ja napisalam
jak jest a ktos mi wyskakuje z tekstem ze on mnie trzyma za kolano...ja nie
jestem panienka na jeden wieczor i gdyby tak zrobil to dostalby w twarz mimo
iz mi na nim zalezy to nie dam sie wykorzystac a zreszta i tak juz wiem ze nic
z tego nie bedzie

2. Data: 2005-04-14 10:09:34

Temat: Re: odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja <l...@b...pl> napisał(a):

[ciach wszystko]

Napisz do Bravo Girl albo Filipinki, załóż bloga, albo pamiętnik zamykany na
kłódeczkę, ale może idź sobie stąd.

JoP

3. Data: 2005-04-14 16:01:52

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 14 Apr 2005 09:31:04 +0200 I had a dream that ja <l...@b...pl> wrote:
> [...]
>iz mi na nim zalezy to nie dam sie wykorzystac a zreszta i tak juz wiem ze nic

Wymień klawiaturę na taką, w której działają kropka i przecinek ;)

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2005-04-14 16:43:31

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.edu.pl...

> Wymień klawiaturę na taką, w której działają kropka i przecinek ;)

stawiam dolary przeciw orzechom, ze to nic nie da, bo tu powinny działać
szare komórki...

Margola

5. Data: 2005-04-15 14:23:27

Od: n...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.edu.pl...

> stawiam dolary przeciw orzechom, ze to nic nie da, bo tu powinny działać

nie mam czasu myslec o kropkach i przecinkach jak ktos ma szare komorki to
zrozumie to co piisze bez znakow interpunkcyjnych...:p

6. Data: 2005-04-15 14:32:01

Od: n...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

.edu.pl...

> nie mam czasu myslec o kropkach i przecinkach jak ktos ma szare komorki to
> zrozumie to co piisze bez znakow interpunkcyjnych...:p

ja np zrozumialam wszystko wiec nie wiem dlaczego niektorzy maja z tym problemy
moze chodzi o to ze ja tez tak pisze a to z przyzwyczajen smsowych...:) nie
oceniajcie ludzi tak od razu ... naprawde

7. Data: 2005-04-15 14:41:26

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> nie mam czasu myslec o kropkach i przecinkach jak ktos ma szare komorki to
> zrozumie to co piisze bez znakow interpunkcyjnych...:p

A nie mówiłam?

Margola

8. Data: 2005-04-15 14:43:56

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> oceniajcie ludzi tak od razu ... naprawde

Niechlujne pisanie jest wyłącznie wyrazem stosunku do rozmówcy.
Lekceważącego i pozbawionego cech elementarnej ultury osobistej. Nawet w
sms-ach można używać polskich liter i znaków przestankowych, nie znoszę
wspólczesnego jezykowego śmietnika. I leniwi zasłaniający się techniką są
dla mnie żałośni.

Margola

9. Data: 2005-04-15 14:49:02

Od: "Old Rena" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.T. Margola w wiadomości <d3ok99$9vd$1@nemesis.news.tpi.pl> sobie
pisze a muzom:
> [...]
> Nawet w sms-ach można używać polskich liter i znaków przestankowych,
> nie znoszę wspólczesnego jezykowego śmietnika. I leniwi zasłaniający

Etam. My i tak do piachu.
Pokolenie mms-owe gurom.
Pozdr.
--
Old Rena, ponura staruszka
[Renata Gierbisz]

PS. i nieh sie wpisujom z kond klikajom cp mnie popierajom

10. Data: 2005-04-15 15:23:49

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> --
> Old Rena, ponura staruszka
> [Renata Gierbisz]
>
> PS. i nieh sie wpisujom z kond klikajom cp mnie popierajom

Błagam, wykończę się przez Ciebie dwa razy szybciej ;)

Margola Nadwrażliwa

rozmowa ze znajomym
Naruszanie prywatnosci.
Znajomi z dziećmi - ciekawa jestem Waszej opinii
Komornicza ciekawostka - dot. alimentów
UWAGA: Porywacze dzieci!