odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja

11. Data: 2005-04-15 15:25:48

Temat: Re: odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał(a):

> Nawet w
> sms-ach można używać polskich liter i znaków przestankowych, nie znoszę
> wspólczesnego jezykowego śmietnika.

To ja! To ja!

--
s i w a
dlatego nie lubię smsów

12. Data: 2005-04-15 15:29:53

Temat: #OT odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To ja! To ja!
>
> --
> s i w a
> dlatego nie lubię smsów

Nie uzurpuj sobie ;)
A ja sms-y lubię. I nic na to nie poradzę. Tylko piszę je poprawnie.

PS. Byłaś na strychu....?

Margola

13. Data: 2005-04-15 16:24:45

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 15-04-05 n...@b...pl <n...@b...pl> scribsit:

> nie mam czasu myslec o kropkach i przecinkach jak ktos ma szare komorki to
> zrozumie to co piisze bez znakow interpunkcyjnych...:p

Nie mam czasu zastanawiać się nad tym, co chciałaś przekazać pisząc bez
znaków interpunkcyjnych i polskich liter.

--
Jacek Skowroński

14. Data: 2005-04-15 16:42:50

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Die 15-04-05 n...@b...pl <n...@b...pl> scribsit:

> Nie mam czasu zastanawiać się nad tym, co chciałaś przekazać pisząc bez
> znaków interpunkcyjnych i polskich liter.

Nie martw się, z treści wynika, że na zastanawianie się też jej brakło
czasu.

Margola

15. Data: 2005-04-15 17:08:13

Temat: Re: #OT odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał(a):

> Nie uzurpuj sobie ;)
> A ja sms-y lubię. I nic na to nie poradzę. Tylko piszę je poprawnie.

Ja też, ale to zajmuje więcej czasu i dlatego nie lubię.
W ogole nie lubię telefonów.

> PS. Byłaś na strychu....?

Jeszcze nie. Ale pamiętam. Żebt było rodzinnie -- musze najpierw
zazłomować książeczki dziecięce młodego, żeby znieść młodzieżowe ze
strychu. Dlatego nie jest to taka wyprawa wejsc-wyjść :(

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

16. Data: 2005-04-15 17:23:09

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie. Ale pamiętam. Żebt było rodzinnie -- musze najpierw
> zazłomować książeczki dziecięce młodego, żeby znieść młodzieżowe ze
> strychu. Dlatego nie jest to taka wyprawa wejsc-wyjść :(

Rozumiem. Czekałam 15 czy nawet 17 lat, to poczekam jeszcze trochę :)

Margola

17. Data: 2005-04-16 10:38:00

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d3ok99$9vd$1@nemesis.news.tpi.pl,
Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał/a:

> Niechlujne pisanie jest wyłącznie wyrazem stosunku do rozmówcy.
> Lekceważącego i pozbawionego cech elementarnej ultury osobistej.

PNMSP. Z powodu tej _ultury_ ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Szczęście małżeńskie polega na talencie do przyjaźni
/Friedrich Nietzsche/

18. Data: 2005-04-16 10:46:10

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:d3qqa8$atn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> PNMSP. Z powodu tej _ultury_ ;-)
>

> Pozdrawiam
> Tatiana

Trafionam, zatopionam.... ile razy mam przepisać?

;)

Margola

19. Data: 2005-04-16 11:50:01

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał(a):

> ile razy mam przepisać?

rzynaście ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

20. Data: 2005-04-16 16:09:23

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rzynaście ;)

czynaście ;)

Monika

P.s. To byłoby może śmieszne, gdyby nie fakt, że sama widziałam, jak
ekspedientka w pewnym sklepie wystawiając ręcznie pokwitowanie na wpłaconą
zaliczkę, napisała: "czydzieści"

rozmowa ze znajomym
Naruszanie prywatnosci.
Znajomi z dziećmi - ciekawa jestem Waszej opinii
Komornicza ciekawostka - dot. alimentów
UWAGA: Porywacze dzieci!