odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja

21. Data: 2005-04-16 16:21:34

Temat: Re: odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d3rdkh$gj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> czynaście ;)
>

> Monika
>
> P.s. To byłoby może śmieszne, gdyby nie fakt, że sama widziałam, jak
> ekspedientka w pewnym sklepie wystawiając ręcznie pokwitowanie na wpłaconą
> zaliczkę, napisała: "czydzieści"

Czy to było może za kredkę do oczów?

Margola Posiadaczka Takiegoż Paragonu

22. Data: 2005-04-16 17:12:11

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> Czy to było może za kredkę do oczów?

Nie... Może to epidemia ? ;)

Monika

23. Data: 2005-04-19 06:03:32

Od: n...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Nie martw się, z treści wynika, że na zastanawianie się też jej brakło
> czasu.
Skoro to wszystko tak was uraziło, że piszemy bez kropek i przecinków , to
prosze bardzo-postanowiłam się poprawić...Czy teraz lepiej???
A co do treści to czemu wam się nie podoba ? Skoro tak to mogliście nie
odpisywać.

> Margola

rozmowa ze znajomym
Naruszanie prywatnosci.
Znajomi z dziećmi - ciekawa jestem Waszej opinii
Komornicza ciekawostka - dot. alimentów
UWAGA: Porywacze dzieci!