(odradzam) zakupy w vitanea.pl

1. Data: 2006-01-23 14:43:01

Temat: (odradzam) zakupy w vitanea.pl
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego?
Przesyłkę dostałam po dość długim czasie (szybciej dochodą paczki z Honk
Kongu).
Przesyłka była zapakowana w dziwne pudło po jakichś lekach, a ze środka
wysypały się... kłęby papieru przemielonego przez niszczarkę.
Nie pytajcie ile czasu skubałam potem dywan, na którym nieopatrznie
otwierałam paczkę.
Karton był ogromny, w środku masa śmieci, a gdzieś na dnie zakopane kilka
małych zamówionych pudełeczek.
Irytujące. Nie polecam.

1. Data: 2006-01-23 17:04:28

Temat: Re: (odradzam) zakupy w vitanea.pl
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego?
> Przesyłkę dostałam po dość długim czasie (szybciej dochodą paczki z Honk
> Kongu).

No coś Ty?
Ja od nich dostałam najszybszą przesyłkę w moim życiu - zamówiłam towar jednego
dnia rano, dostałam go następnego dnia po południu:)

> Przesyłka była zapakowana w dziwne pudło po jakichś lekach, a ze środka
> wysypały się... kłęby papieru przemielonego przez niszczarkę.

To prawda, mi na szczęście nie wbiły się w dywan. Jednak ten papier nijak nie
zepsuł mojego dobrego zdania o nich. Jeśli chodzi o moje zakupy było ekspresowo
i tanio. Nawet miałam kiedyś ich tu pochwalić, ale nie chciałam być posądzona o
konszachty z nimi:)

Kaśka

1. Data: 2006-01-23 17:08:54

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja od nich dostałam najszybszą przesyłkę w moim życiu - zamówiłam towar
> jednego dnia rano, dostałam go następnego dnia po południu:)

Aha, dostałam sporo próbek.

Kaśka

1. Data: 2006-01-23 17:58:17

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

> Dlaczego?
> Przesyłkę dostałam po dość długim czasie (szybciej dochodą paczki z Honk

Wow! a gdzie to jest?
;)

ot - swoją drogą miło, że paczka w ogóle doszla ;-/

Pozdr!
Ania

1. Data: 2006-01-24 11:54:12

Od: "Lady Huncwot" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To wychodzi na to, że zakupy w Vitanea to troszkę loteria...
U mnie było za długo, w okropnym pudle i zupełnie bez próbek (a zamówienie
nie było najtańsze), chociaż o tym zupełnie nie myślałam.

Pzdr,
LH

PS - przepraszam za "Honk" we wcześniejszym poście.

bikini
odzywka na suche rozdwojone koncowki
en vogue - poszukuję sukienki [Warszawa]
co sądzicie...
strawberrynet i ekarta?