odsłonięte szyjki zebów

1. Data: 2004-11-16 12:59:23

Temat: odsłonięte szyjki zebów
Od: "mg" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos wie co można na to poradzić? jest to strasznie uciażliwe mama nie
może nic jeść, bo albo za zimne, za słodkie za ciepłe, za kwaśne a teraz gdy
zrobilo sie zimno to mówi ze od samego wyjści na powietrze zęby zaczynają ja
boleć, jest po chemioterapii więc juz wiele wycierpiała chciałabym jej jakos
ulżyć

z góry dziękuję

mg

2. Data: 2004-11-16 13:08:26

Temat: Re: odsłonięte szyjki zebów
Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mg" napisała ...

> czy ktos wie co można na to poradzić?

Warto spróbować pasty "Elmex Sensitive Plus".
Jest przeznaczona właśnie dla osób z tego typu
problemami i dosyć skuteczna.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2004-11-16 15:14:07

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez polecam

4. Data: 2004-11-16 18:27:00

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Na to tylko durafat ale to tylko u stomatologa..
Pozdrawiam Kasia

5. Data: 2004-11-16 18:57:16

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mg" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
ja
> boleć, jest po chemioterapii więc juz wiele wycierpiała chciałabym jej

moj maz u dentysty lakieruje, czy cos w tym stylu robi - na kilka miesiecy
problem calkowicie znika, jak lakier schodzi, temat wraca, wiec sie powtarza
lakierowanie. do tego profilaktycznie paste do zebow wrazliwych, ale to
bardziej dla spokoju sumienia niz, zeby mialo jakos diametralnie zmienic
sytuacje...

6. Data: 2004-11-16 18:58:17

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Na to tylko durafat ale to tylko u stomatologa..
> Pozdrawiam Kasia

Nie tylko, istnieje wiele mozliwosc znoszenia nadwrazliwosci szyjek.
Proponuje zaczać samemu od wcierania np. elmexu-gele (nan noc) + mucie
pastami na nadwrazliwosc (szeroka gama, pytaj w aptece)

Jak to nie pomoze, to wroc do mnie z pytaniem.

Pozdro
ZYperF

7. Data: 2004-11-16 21:12:19

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Nov 2004 19:57:16 +0100 *Ruua* napisał(a):

> [...]
> lakierowanie. do tego profilaktycznie paste do zebow wrazliwych, ale to
> bardziej dla spokoju sumienia niz, zeby mialo jakos diametralnie zmienic

Pomaga bardzo(!) szczotkowanie raz na tydzień płynem "Fluormex" (6-9
kropel na suchą szczoteczkę).

Kaja

8. Data: 2004-11-16 21:28:41

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <m...@b...spamu.autograf.pl> napisał w wiadomości

> Pomaga bardzo(!) szczotkowanie raz na tydzień płynem "Fluormex" (6-9
> kropel na suchą szczoteczkę).

oo - moj maz uzywa elmex i za bardzo to nie pomaga. a gdzie mozna kupic ten
w/w plyn i ile kosztuje?

9. Data: 2004-11-17 00:33:52

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Nov 2004 22:28:41 +0100 *Ruua* napisał(a):

> oo - moj maz uzywa elmex i za bardzo to nie pomaga. a gdzie mozna kupic ten
> w/w plyn i ile kosztuje?

W aptece. Kupisz bez recepty, możesz i na receptę.. Nie pamiętam ile
kosztuje (starcza na bardzo długo, mam jeszcze w domu), ale napewno
mniej niż 10 zł. Tylko weż ulotkę w aptece, bo ostatnio kupiłam bez
ulotki ( fakt, że ja ten Fluormex już dobrze znam i mi ulotka
niepotrzebna). Przy szczotkowaniu wytwarza się piana i trzeba to
odpluwać. Potem dobrze jest nie jeść przez jakieś pół godzinki.
Mnie kiedyś dentystka nie chciała rozwiercać zęba i zapisala ten
Fluormex(w płynie). Już po pierwszym szczotkowaniu ból ustąpił, no i
ząbki zrobiły się bielsze :-)

Kaja

10. Data: 2004-11-17 07:31:52

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pomaga (znieczula) olejek goździkowy. Dostępny w aptekach, ale z
reguły na zamówienie.

pozdr
JAck

krawawienie z błon śluzowych (kobiece)