odstęp między zielonymi płytami

1. Data: 2001-11-16 12:59:13

Temat: odstęp między zielonymi płytami
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy między zielonymi płytami (pod panele) mam pozostawić szczeliny
dylatacyjne 2 mm?
czy układać szczelnie jedna przy drugiej?
czy może są jakieś inne haki przy układaniu tych płyt?
i paneli?

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-17 10:01:53

Temat: Re: odstęp między zielonymi płytami
Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miedzy zielonymi plytami nie robi sie dylatacji (odstepow).

Piotrek
http://panele.cjb.net

1. Data: 2001-11-17 20:45:34

Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Plyty pod panele zielone, to wydaje mi sie, ze chodzi o gipsowo-kartonowe.
> Jezeli tak, to zadnych szczelin dylatacyjnych sie nie zostawia. Jezeli juz
> to szczeliny dylatacyjne zostawia sie np. przy ukladaniu paneli
podlogowych
> przy scianie. Szukaj rady na www.dom.pl lub w podobnych serwisach.
Zle zrozumieles kolege:)))
Ja osbiscie w tych zielonych plytach zostawialem szczeline okolo2mm miedzy
wszytskimi:))
Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2001-11-19 07:26:37

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zle zrozumieles kolege:)))
> Ja osbiscie w tych zielonych plytach zostawialem szczeline okolo2mm miedzy

ja też

1. Data: 2001-11-19 09:33:27

Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Lenda wrote:

> Użytkownik "rafal" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> ja też

2 mm miedzy plytami, 10 mm miedzy plyta a sciana.

--w

min odlegl od budynku linii 15kV
Pytanko
parujące okna