odszkodowanie (moze OT...)

1. Data: 2004-03-03 12:43:46

Temat: odszkodowanie (moze OT...)
Od: "Monika" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pewna czy to wlasciwa grupa, ale moze ktos mi odpowie. Jaka mniej
wiecej kwote przyznaja zaklady ubezpieczeniowe za szkode osobowa z OC za
urazy kregoslupa (w tej sytuacji wypadniety dysk)?
Pozdrawiam
Monika

2. Data: 2004-03-03 13:00:15

Temat: Re: odszkodowanie (moze OT...)
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:c24jtt$h07$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Monika z adresu <s...@w...pl> napisał(a):

[...]

zalezy od:

1. kwoty ubezpieczenia
2. % uszczerbku na zdrowiu, który przyzna komisja lekarska.

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

3. Data: 2004-03-03 13:04:55

Od: "Monika" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalezy od:
>
> 1. kwoty ubezpieczenia
> 2. % uszczerbku na zdrowiu, który przyzna komisja lekarska.
>

> --
> miłego dnia
> Adam #gg 402495

No wlasnie pracownik powiedzial mi ze tak jest w przypadku ubezpieczenia na
zycie a przy szkodach osobowych trzeba samemu podac kwote, ktorej sie rzada,
a oni to beda rozpatrywac. Procent uszczerbku to wedlug niego nie jest
regula w tym przypadku. No i nie mam pojecia jakiego rzedu to jest kwota.
Monika

4. Data: 2004-03-03 21:43:24

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jeszcze na pl.soc.prawo zapotaj

prosba o interpretacje wynikow badan
Pieprzyk - warga
Sinoczerwony ślad po wycięciu włókniaka
Ciągłe psychiczne napiecie
Guillaine-Barre: szukam neurologa - "zawziętego" pasjonata - cięzki przypadek