[WYNIKI BADAŃ KARDIOLOGICZNYCH] - Opinia, sugestie...

1. Data: 2004-03-03 15:57:35

Temat: [WYNIKI BADAŃ KARDIOLOGICZNYCH] - Opinia, sugestie...
Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Rozpoznano u mnie przerost l. komory serca i dwókrotne przejście zapalenia
mięśnia sercowego.

Wyniki są tu:

http://kolkowski.no-ip.org/~deimos/wynik_0001.jpeg
http://kolkowski.no-ip.org/~deimos/wynik_0002.jpeg

Wystarczy, że pójdę do _jakiegokolwiek_ kardiologa, tak..?

Pozdrówka.

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #

2. Data: 2004-03-03 17:34:13

Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian Kołkowski napisał(a) w wiadomości:
<20040303155720.ALLYOURBASEAREBELONGTOUS.A19167@kolk
owski.no-ip.org>...
>Witam,
>
>Rozpoznano u mnie przerost l. komory serca i dwókrotne przej?cie zapalenia
>mię?nia sercowego.
>
>Wystarczy, że pójdę do _jakiegokolwiek_ kardiologa, tak..?

Witam
Wyniki w miarę w porzadku.
Koniecznie wylecz sobie zatoki, radzilabym tez usunac migdalki(w oslonie
antybiotykowej)
na razie lezenie, witaminki, + Betaloc i Captopril.
Serce masz jeszcze nie uszkodzone, wiec wszystko powinno byc dobrze.
Masz skierowanie do wojewodzkiej poradni kardiologicznej w Opolu( do dr
Pluty) wiec tam idz.
W razie powiklan dadza Ci skierowanie do Zabrza(Opole ma podpisany kontrkt
na leczenie zapalen miesnia sercowego w Zabrzu)
Zycze zdrowia- Monika

3. Data: 2004-03-03 19:00:09

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Monika B <k...@p...onet.pl> [2004-03-03 18:34]:
> Zycze zdrowia- Monika

Dziękuję bardzo :-D

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #

4. Data: 2004-03-03 20:24:46

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Mar 2004, Damian [iso-8859-2] Kołkowski wrote:

> http://kolkowski.no-ip.org/~deimos/wynik_0001.jpeg
> http://kolkowski.no-ip.org/~deimos/wynik_0002.jpeg
>
> Wystarczy, że pójdę do _jakiegokolwiek_ kardiologa, tak..?

przede wszystkim do laryngologa. Ogniska zakazenia w zatokach
MUSZA byc wyleczone!!

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2004-03-03 20:29:52

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-03-03 21:38:31

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Monika B <k...@p...onet.pl> [2004-03-03 18:34]:
> Koniecznie wylecz sobie zatoki, radzilabym tez usunac migdalki(w oslonie
> antybiotykowej)
> na razie lezenie, witaminki, + Betaloc i Captopril.

Jak długo miałbym brać ten "Betaloc ZOC 50" ??? Powiedziano mi, że do końca
życia ale czy to prawda..?

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #

7. Data: 2004-03-03 21:39:12

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> [2004-03-03 21:24]:

> przede wszystkim do laryngologa. Ogniska zakazenia w zatokach
> MUSZA byc wyleczone!!

Załatwi się o ile się da bezoperacyjnie.

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #

8. Data: 2004-03-03 22:04:27

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika B" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Serce masz jeszcze nie uszkodzone, wiec wszystko powinno byc dobrze.
> Masz skierowanie do wojewodzkiej poradni kardiologicznej w Opolu( do dr
> Pluty) wiec tam idz.

A dr Pluta akurat ma opinie dobrego fachowca :-) Zreszta to w duzej mierze
dzięki niemu w Wojewódzkim Centrum Medycznym od dobrych kilku lat jest
pełniony codziennie ostry dyżur w pracowni hemodynamiki - angioplatyka jest
wykonywana o każdej porze dnia i nocy:-)

Michał

9. Data: 2004-03-04 07:24:51

Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian Kołkowski napisał(a) w wiadomości:
<20040303213915.ALLYOURBASEAREBELONGTOUS.B14441@kolk
owski.no-ip.org>...
>* Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> [2004-03-03 21:24]:

>Załatwi się o ile się da bezoperacyjnie.
>
>--
Zatoki bezoperacyjnie tak, ale migdalki najpewniej bedziesz musial usunac.
Kazdy przewlekly stan zapalny jest bardzo niekorzystny, sprzyja utrzymywaniu
sie zapalenia miesnia sercowego. Wszelkie zabiegi laryngologiczne musza byc
wykonane w oslonie antybiotykowej( np. 2 tabl Amoxycyliny 1g godzine przed
usunieciem migdalkow)
Co do Betalocu- masz rozpoznana tachykardie napadowa, z patologicznym
przyspieszeniem akcji serca(pisze ze do 190/min ale nie chce mi sie wierzyc
w taki wynik)
Betaloc jest wlasnie na to- eliminuje te przyspieszenia- po nim mniej sie
bedziesz meczyl.
Ile czasu go bedziesz bral- to zalezy od kontrolnych badan, mysle ze za
jakis czas(po wygaszeniu stanu zapalnego) musisz sobie powtorzyc Holtera i w
zaleznosci od wyniku bedzie decyzja co do Betalocu.

10. Data: 2004-03-04 07:26:05

Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Mraczek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>pełniony codziennie ostry dyżur w pracowni hemodynamiki - angioplatyka jest
>wykonywana o każdej porze dnia i nocy:-)

Zgadzam sie w pelni- dlatego go polecam.
Monika

odszkodowanie (moze OT...)
prosba o interpretacje wynikow badan
Pieprzyk - warga