odszkodowanie za zalanioe mieszkania, likwidacja szkody

1. Data: 2007-03-15 16:30:33

Temat: odszkodowanie za zalanioe mieszkania, likwidacja szkody
Od: "Kruczek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc.Zalano mi mieszkanie. U sąsiada na gorze pękł
kaloryfer. mam możliwość skorzystania z polisy ubezpieczeniowej w PZU-
mojej lub w Filarze - polisy ubezpieczeniowej całego budynku. Czy ma
ktoś doświadczenie z wypłatą odszkodowań z tych towarzystw ?

2. Data: 2007-03-15 19:40:03

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Mar 2007 09:30:33 -0700, "Kruczek" <k...@p...onet.pl>
wklepał(-a):

> [...]
>mojej lub w Filarze - polisy ubezpieczeniowej całego budynku. Czy ma
>ktoś doświadczenie z wypłatą odszkodowań z tych towarzystw ?

Bierzesz ze swojej - tracisz zniżki. Z ubezpieczenia budynku - czy na pewno? Co
to dokładnie jest za ubezpieczenie?

3. Data: 2007-03-16 23:50:04

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Szyszło napisał(a):

> Bierzesz ze swojej - tracisz zniżki.

te znizki sa najczesciej pomijalne, ale fakt - lepiej korzystac
z czyjegos ubezpieczenia, o ile sie da

Sierp

4. Data: 2007-03-17 10:03:10

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Mar 2007 00:50:04 +0100, Sierp <s...@n...net>
wklepał(-a):

>te znizki sa najczesciej pomijalne, ale fakt - lepiej korzystac
>z czyjegos ubezpieczenia, o ile sie da

Zwykle za pierwszy rok 5%, potem za kolejny rok więcej do ok. 30%. A pomijalne
to mogą być, bo składki są względnie niskie w porównaniu np. do ubezpieczeń
komunikacyjnych. :)

Dry cleaning czyli co?
Ogrodzenie ogrodu :)
Boazeria - czym malować?