odwrócona osmoza

1. Data: 2007-06-14 10:36:08

Temat: odwrócona osmoza
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

myśle o instalacji w domu - co sądzicie i jakiej firmy polecacie ??

R.

2. Data: 2007-06-14 11:37:35

Temat: Re: odwrócona osmoza
Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laskar" <l...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> myśle o instalacji w domu - co sądzicie i jakiej firmy polecacie ??

Jeśli masz lub planujesz mieć akwarium morskie, rzecz niezbędna.
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/fauna_11.html

3. Data: 2007-06-14 11:46:21

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KDK napisał(a):
> Użytkownik "Laskar" <l...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> Jeśli masz lub planujesz mieć akwarium morskie, rzecz niezbędna.
> http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/fauna_11.html

do nowoczesnych i zadbanych slodkowodnych rowniez niezbedna podobnie jak
do podlewania roslin owadozernych :]

4. Data: 2007-06-14 12:17:17

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do nowoczesnych i zadbanych slodkowodnych rowniez niezbedna

raczej dla ryb wód skrajnie miękkich i kwaśnych (neony, paletki itd.)
zwłaszcza jeśli zamierza się je mnożyć.

5. Data: 2007-06-14 12:31:10

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> do nowoczesnych i zadbanych slodkowodnych rowniez niezbedna podobnie jak
> do podlewania roslin owadozernych :]

ja raczej do picia :P - oraz do zasilenia ekspresu ciśnieniowego ...

R.

6. Data: 2007-06-14 12:35:08

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja raczej do picia :P - oraz do zasilenia ekspresu ciśnieniowego ...

woda destylowana to chyba jest szkodliwa dla zdrowia, trzeba by ją uzdatniać
mikroelementami.

7. Data: 2007-06-14 12:41:09

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KDK napisał(a):

> raczej dla ryb wód skrajnie miękkich i kwaśnych (neony, paletki itd.)
> zwłaszcza jeśli zamierza się je mnożyć.

odpowiednio uzupelniona nadaje sie do wszystkich kompozycji, bo latwo
zapanowac nad parametrami w akwarium.

8. Data: 2007-06-14 12:41:47

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KDK napisał(a):

> woda destylowana to chyba jest szkodliwa dla zdrowia, trzeba by ją uzdatniać
> mikroelementami.

owszem, i jest bardzo niesmaczna /dla mnie przynajmniej/. raz
sprobowalam i nie bede tego wiecej robila ;]

9. Data: 2007-06-14 12:45:07

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiednio uzupelniona nadaje sie do wszystkich kompozycji, bo latwo
> zapanowac nad parametrami w akwarium.

gdzieś można Twoje rybki obejrzeć ?

10. Data: 2007-06-14 13:12:58

Od: "PH" <h...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

a możesz rozwinąc temat z tymi roślinami...
lubią miękką wodę?
ja podlewam wodą z akwa z pyszczakami (czyli z def twarda i dużo azotu).
roślinka rośnie, ale ma podeschnięte końce :-((

Stała opłata za ciepłą wodę i wodomierz?
markizy velux
ile za robote?
drewno w lazience
wspólnota a samochód na gaz