odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)

11. Data: 2006-06-25 21:44:16

Temat: Re: odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
Od: "Aga" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matylda Borucka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
news:e7evsc$mn0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam pytanie odnośnie odżywiania dzieci. Moja córka ma 5,5 roku i waży 22,5
> kg i lubi pojeść.
A ile ma wzrostu? Bo moja córka w wieku 5,5 ważyła24 kg. Przy wzroście 130cm
nie była zbyt obfita, raczej taka akyuat:)
pozdrawiam
aga

12. Data: 2006-06-26 18:53:06

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
130cm
> nie była zbyt obfita, raczej taka akyuat:)

Ma 115 cm wzrostu. Jesteś pewna, ze Twoja córka w tym wieku miała 130 cm
wzrostu? Ja bym się tym zaniepokoiła :) No chyba, że rodzice należą do tego
typu.

Pozdrawiam
M.

13. Data: 2006-06-28 07:11:22

Od: "Aga" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma 115 cm wzrostu. Jesteś pewna, ze Twoja córka w tym wieku miała 130 cm
> wzrostu? Ja bym się tym zaniepokoiła :) No chyba, że rodzice należą do
> [...]

Jestem pewna, jest wysoka, my zresztą też:) Jak się urodziła miała 60cm.
No a 115 cm to chyba z kolei trochę przymało na 5,5 roku? No i rzeczywiście
waga zbyt duża:(
No chyba że rodzice należą do tego typu;)

Pozdrawiam serdecznie,
Aga

14. Data: 2006-06-28 21:43:46

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczywiście
> waga zbyt duża:(
> No chyba że rodzice należą do tego typu;)

Moja jak się urodziła miała 59 cm, a teraz jest najwyższa wśród rówieśników.
Nie wiem jaką miarą się posługujemy, ale parę dni temu mierzyłam ją przy
ścianie, a potem miarką krawiecką zmierzyłam i wyszło 115, ubrania natomiast
kupuję jej na 122, a częściej na 128cm. Generalnie jest dużym dzieckiem w
porównianiu do rówieśników, no chyba, że w jej przedszkolu są same
kurdupelki. Ma też dużą stopę 31. Rodzice -według dowodu sobistego :) mama
średnia, tata wysoki.

Pozdrawiam
Teli.

15. Data: 2006-06-29 07:45:12

Od: "Aga" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja jak się urodziła miała 59 cm, a teraz jest najwyższa wśród
> rówieśników.

Dziwne.

> Nie wiem jaką miarą się posługujemy, ale parę dni temu mierzyłam ją przy
> ścianie, a potem miarką krawiecką zmierzyłam i wyszło 115, ubrania
> natomiast kupuję jej na 122, a częściej na 128cm.

Jeszcze dziwiejsze:) Po co ubierasz w za duże ubrania?

Generalnie jest dużym dzieckiem w
> porównianiu do rówieśników, no chyba, że w jej przedszkolu są same
> kurdupelki.

Też mam takie wrażenie.

Ma też dużą stopę 31.

Znam ten problem:)

Rodzice -według dowodu sobistego :) mama
> średnia, tata wysoki.

No wiesz, moja mama też ma w dowodzie wzrost średni a ma 151 cm:) Więc jak
dla mnie jest meganiska! Nie posługuja się miarą dowodową a centymetrami.
175cm, 185cm

Zresztą po co te licytacje? Ja uważam, że 115cm to mało, Ty że bardzo dużo
i już. Wolny kraj:)
EOT

pozdr.
Aga

16. Data: 2006-06-29 08:44:58

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast się martwić bądź szczęśliwa, że twoje dzieci nie mają robali.
A do diety wprowadź inne słodycze: twardą czekoladę, krówki - mają mniej
chemii, więc są zdrowsze.
Jak by miały za dużo słodyczy, to by im się psuły zęby.
I zamiast słodyczy dawaj im owoce np. arbuz.

17. Data: 2006-06-29 10:00:59

Od: " krzem" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matylda Borucka <b...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> zbędnych kalorii, ale obiady je w przedszkolu.Babcie też lubią podkarmić i
> oczywiście lubią sprawiać przyjemnosć słodyczami. Ja mam już jakąś obsesję
> na punkcie słodyczy i zauważyłam, że prawie wcale nie pozwalam jej jeść nic
> słodkiego. Szczytem jest lizak, albo 2 mamby (małe), 5 śmiej żelków,
czasami
> około 5 "tiktaków". Czasami widzę jak dzieci zjadają batony, albo inne
> słodycze i wtedy mam wyrzuty sumienia, że nie pozwalam. Jak Wy traktujecie
> te sprawy i ile ważą Wasze dzieci (pytam rodziców 5 i 6 latków)

a moze poprostu zamiast pisac na usenecie lepiej bedzie porozmawiac z dobrym
pediatrą ... omowic z nim dietę dziecka, zapytac czy dziecko jest
obtłuszczone czy tylko mocno zbudowane... zbadac dziecku krew porozmawiac o
innych ewentualnych objawach i dopiero wtedy podejmowac jakiekolwiek
decyzje....

pozdr
krzem

18. Data: 2006-06-29 11:45:07

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak o odżywianiu....nie tylko dzieci.

Obserwuję swoją rodzinę, i ich nawyki żywieniowe.....

Rano:

Kromki chleba parówki, ser żółty, majonez, czyli ...
multum tłuszczu i białka, śladowa ilość węglowodanów.

Efekt:
Po godzinie wszyscy chodzą ospali, nie mają wogóle energi do życia.

Późnym popołudniem gdzieś około 17:30

Ziemiaki, kalafior na margarynie, sałata, czyli.....
multum węglowodanów , trochę tłuszczu, zero białka,
czyli tego co organizm powinien jeśc na noc....

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
nmp1(małpa)interia.pl

19. Data: 2006-06-29 11:55:28

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ogólnie to
> na kolację zjada mleko z chrupakami 2-3 razy w tygodniu.

chrupki i mleko na kolację..... czyli głównie węglowodan i mała ilość białka
na kolację....

Białka dajcie dziecku na kolacje.
Sera białego, ryby, jajecznica (najlepiej z samego żóltka), (jak najbardziej
z mlekiem - najlepiej prosto od krowy, lub takim
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=191&pk
t_id=&pro_id=&char_id=
4-ro krotnie bardziej pożywnym niż normalne, a w takiej samej cenie),
jej daj na kolację a nie chrupki.....
to wam urośnie silne dziecko, a nie słabeusz....

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
nmp1(małpa)interia.pl

20. Data: 2006-06-29 12:00:26

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę tego komentować. Powiem tylko, że ten rodzaj diety mi wyjątkowo
nie
> odpowiada i nie przemawia do mnie w ogóle. A już w szczególności w
> odniesieniu do żywienia dzieci.
> Przykro mi.
> M.

Chyba nam urośnie kolejny grubas.

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
nmp1(małpa)interia.pl

ADI i co dalej?
Pevaryl PV potrzeby (Krakow i okolice)...
szampon NIZORAL
Na co mógł umrzeć?
ciaza a bialko w moczu