odżywka do paznocki Loreal

1. Data: 2004-06-02 13:15:59

Temat: odżywka do paznocki Loreal
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wczoraj pobuszowalam troche po sklepach kosmetycznych i w jednym z nich
znalazlam odzywke/odzywki (bo wywdawalo mi sie ze bylo pare roznych ale moge
sie mylic) do paznokci firmy L'Oreal -
http://www.pedet.pl/x_C_I__P_7012650-7010001.html. Jako ze mam wieczne
problemy z pazurkami (lamia sie albo rozdwajaja w zaleznosci od pory roku) a
odzywki i kuracje tabletakmi niewiele pomagaja chcialam sie dowiedziec,
zanim wydam kase czy ktoras z Was stosowala te odzywki? Czy warto kupic? bo
nie naleza do tanich.

pozdr

1. Data: 2004-06-02 21:36:00

Temat: Re: odżywka do paznocki Loreal
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

Troszkę jestem sceptyczna co do l'oreala ale jeśłi moge Ci polecić to
najlepsza odżywkajaką miąłam - a na moje paznokcie prócz gorącego oleju nic
nie działa - Sally Hansen - get healthy nails and cuticles - w takim
słoiczku pomarańczowym, kremik delikatnie pomarańczowy - kupilam w USA ale
myśle ze u nas też jest - paznokcie jak dzwon!!!!!!!

1. Data: 2004-06-03 10:31:04

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> słoiczku pomarańczowym, kremik delikatnie pomarańczowy - kupilam w USA ale
> myśle ze u nas też jest - paznokcie jak dzwon!!!!!!!

hej :)
to jak to Twoim zdaniem: lepszy olej, czy SH? (Sally jest w kazdej wiekszej
drogerii)

Zdrowenki
HAnia

1. Data: 2004-06-03 12:15:59

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> to jak to Twoim zdaniem: lepszy olej, czy SH? (Sally jest w kazdej
wiekszej
> drogerii)

Oba są dobre, z tym,że przy oleju wymaga to trochewięcej pracy -
podgrzewanie , moczenie itd. a tu tylko wsmarujesz i już:)

1. Data: 2004-06-03 12:27:58

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> hej :)
> to jak to Twoim zdaniem: lepszy olej, czy SH? (Sally jest w kazdej

a olej jest na kazdej stacji paliw nie tylko na CPN-ie
ok, wiem ze to OT i NTG ale tak mi sie skojarzylo....
ciekawe czemu??? :)))))

pozdr
zdziwiona M :))

kosmetyki SHISEIDO
[pytanie] gdzie kupię w Warszawie fluid Bielendy lub Marizy?
Balejaż tanio warszawa najlepiej okolice bemowa
sprzedam dbrą radę -forum onetu
Szminka się kończy i ...