odzywka do wlosow ulatawiajaca skrecanie

1. Data: 2007-07-18 17:03:17

Temat: odzywka do wlosow ulatawiajaca skrecanie
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przyszlo mi ostatnio do glowy zeby na lato zmienic co nieco w swoim
wygladzie. Padlo na wlosy, kolorek juz zmieniony, ale chcialabym tez
zeby byly ladnie pofalowane. Myslalam o trwalej ale z racji tego ze
klaki mam slabe i delikatne kolezanka podpowiedziala mi zeby przed
pojsciem spac umys wlosy wetrzec w nie odzywke ulatwiajaca skrecanie i
zaplesc je najzwyczajniej w warkocz. W jej pzypadku dziala idealnie i
fryzurka o dziwo trzyma sie caly dzien. I tutaj pytanie do was
dziewczyny, czy mozecie polecic jakas dobra odzywke tego typu. Kolezanka
uzywa zagramanicznej potwornie drojej mikstury w ktora nie bardzo chce
inwestowac. Szukam czegos o przystepnej cenie - powiedzmy nie wiecej jak
50zl za opakowanko ktore starczy na miesiac czy dwa uzywania, chcialabym
tez zeby nie obciazalo wlosow - na oklaplych lokach mi nie zalezy. No i
oczywiscie zeby spelnialo swoje zadanie - tzn zeby wlosy rano nie
wygladaly jak wymietoszone, a lekko falowane.

Bede wdzieczna za opinie bo po rundce po Rossmanie mam niemaly dylemat.
Nie brak jest kosmetykow do wlosow juz kreconych, ale takiej odzywki o
jaka mi chodzi chyba nie spotkalam.

Pozdrawiam
PasQdka

2. Data: 2007-07-18 21:17:43

Temat: Re: odzywka do wlosow ulatawiajaca skrecanie
Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Wed, 18 Jul 2007 19:03:17 +0200, PasQdka wydukał(a) nieśmiało,
a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Kolezanka
> uzywa zagramanicznej potwornie drojej mikstury

Czy możesz podać nazwę i producenta?

> [...]
>
> Bede wdzieczna za opinie bo po rundce po Rossmanie mam niemaly dylemat.
> Nie brak jest kosmetykow do wlosow juz kreconych, ale takiej odzywki o

Od kilku lat czegoś takiego szukam... :) Jedyne, co do tej pory
znalazłam, polecił mi fryzjer - to jest spray marki Matrix, nie
pamiętam teraz pełnej nazwy; zielona butelka z rozpylaczem, w środku
preparat utrzymujący skręt włosów, sprzedają to w salonach
fryzjerskich, które pracują z kosmetykami Matrix. IMO jest to coś w
rodzaju płynnego żelu do włosów, trochę lepkie zaraz po nałożeniu, ale
szybko wysycha. Pryskam tym na podsuszone włosy po umyciu i nawijam na
gąbkowe papiloty, zazwyczaj przed snem. Rano zdejmuję papiloty i mam
loki ;) Utrzymują się kilka godzin, jak nie czeszę często włosów, to
nawet do wieczora, ale kolejnej nocy już nie przetrwają. Jest to dużo
lepszy efekt, niż ten, jaki osiągam bez żadnego wspomagacza albo z
piankami czy lakierami do układania, ale jeszcze nie taki, jaki bym
chciała... :) No, ale ja mam grube i ciężkie włosy, nawet po lokówce
czy termolokach prostują się dość szybko.

Pozdrawiam, Carrie

3. Data: 2007-07-20 07:54:56

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <carrie.mn@!gmail.com!> napisał w wiadomości

> [...]
> preparat utrzymujący skręt włosów, sprzedają to w salonach
> fryzjerskich, które pracują z kosmetykami Matrix.

Jest też do kupienia na allegro oprócz tego żelu - szampon, odżywka, maska i
mleczko podkręślająca skręt włosa - polecam, używałam, choć niektórzy się
skarżą, że trochę wysusza włosy.
http://tinyurl.com/3ds5zn

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

4. Data: 2007-07-30 13:13:42

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie pisze:

> [...]
> chciała... :) No, ale ja mam grube i ciężkie włosy, nawet po lokówce
> czy termolokach prostują się dość szybko.

Niestety nie mam kontaktu z kolezanka w trakcie wakacji ale przy
pierwszej okazji zapytam i napisze co to za specyfik.

Pozdrawiam
PQA

Ubrania z wiskozy
krem do opalania z filtrami-polecicie?
Zapach dla faceta - mandarynka lub pomarańcza - jaki?
kosmetyczka w Poznaniu?
Jaka prostownica (znowu)? [DŁUGIE]