odzywka na koncowki wlosow

1. Data: 2003-08-07 18:38:56

Temat: odzywka na koncowki wlosow
Od: "Monika" <n...@p...bez.spamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialabym Was prosic o rade w doborze odpowiedniej odzywki na zniszczone
koncowki wlosow, ewentualnie cos na wzmocnienie ich po podcieciu.
Jakie produkty sa skuteczne i godne polecenia ??

pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-08-07 19:29:08

Temat: Re: odzywka na koncowki wlosow
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Avon serum do zniszczonych koncowek. Jeden z przebojow Avonu. Teraz jest
promocja - cena 15.90.

1. Data: 2003-08-07 20:12:17

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Chcialabym Was prosic o rade w doborze odpowiedniej odzywki na zniszczone
> koncowki wlosow, ewentualnie cos na wzmocnienie ich po podcieciu.
> Jakie produkty sa skuteczne i godne polecenia ??

moja fryzjerka chwali taki psiukacz avonu do koncowek. mowi, ze to
produkt na poziomie profesjonalnych.

xx.

1. Data: 2003-08-07 20:30:36

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@p...bez.spamu.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> koncowki wlosow, ewentualnie cos na wzmocnienie ich po podcieciu.
> Jakie produkty sa skuteczne i godne polecenia ??

Uzywalam jakis czas temu odzywki Welli - takiej w listkach. Nie jest moze
tanie cale opakowanie, ale w moim sklepie fryzjerskim sprzedawano pojedyncze
listki, ktore mi starczaly na dwukrotne uzycie. I widzialam poprawe na moich
wlosach, a mialam je niezle zniszczone.

Chyba ze moze cos z nowszych produktow Welli, np:
http://www.wella.pl/hairdresser/products/sp/sp_produ
cts_h/cl_matrix_h/classic_special_h/special_ee_h.jsp
ale ja jeszcze nie mialam osobiscie z nimi do czynienia, wiec nie powiem jak
dzialaja.

pozdrowienia,
El@

1. Data: 2003-08-07 21:13:36

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "El@" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Monika" <n...@p...bez.spamu.onet.pl> napisał w wiadomości

avon - serum do suchych i zniszczonych koncowek o ktorym mowa w poprzednich
postach. Tez mi polecial fryzjerka zuzywam wlasnie ok 4 opakowania i
rewelacja.

IziS_

1. Data: 2003-08-07 21:54:23

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bgu9h4$a51$1@inews.gazeta.pl...
> Avon serum do zniszczonych koncowek. Jeden z przebojow Avonu. Teraz jest
> promocja - cena 15.90.

A czy mozna to stosowac na koncowki po farbowaniu, rozjasnianiu?

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-07 22:08:27

Od: "bunia76" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym Was prosic o rade w doborze odpowiedniej odzywki na zniszczone
> koncowki wlosow, ewentualnie cos na wzmocnienie ich po podcieciu.
> Jakie produkty sa skuteczne i godne polecenia ??

Zdecydowanie serum z Avonu, próbowałam różnych środków, gdyż przy długich i
rozjaśnianych włosach mam bardzo zniszczone końcówki.
Serum najlepiej wcierać w mokre włosy po ich umyciu, dzięki temu tez włosy
super się rozczesują.
Naprawdę super produkt!
Aneta

1. Data: 2003-08-08 05:50:57

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy mozna to stosowac na koncowki po farbowaniu, rozjasnianiu?

Tak.
Jest naprawdę skuteczny, ale musisz nakładać regularnie.
Pierwsze efekty widziałam u siebie po ok. 2 tygodniach i utrzymały się
jeszcze długo po zużyciu opakowania do końca.

Csirke

1. Data: 2003-08-08 07:48:52

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> [...]
> zniszczone koncowki wlosow, ewentualnie cos na wzmocnienie ich po
> podcieciu. Jakie produkty sa skuteczne i godne polecenia ??

Polecam Kerastase 'Oleo Relax Fluid', mowie na to 'wynalazek diabla' bo
jakby zle wygladaly i bardzo przesuszone byly wlosy, to zawsze je wygladza i
nawilza i do tego pieknie pachnie.

--
star

1. Data: 2003-08-08 17:40:35

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pierwsze efekty widziałam u siebie po ok. 2 tygodniach i utrzymały się
> jeszcze długo po zużyciu opakowania do końca.

A naklada sie to tylko na koncowki po myciu czy na suche tez mozna? Wlosy
myje co drugi czasem trzeci dzien czy do porzadany efekt?

Pozdrawiam

Tysia

Gdzie w Gdansku zamkne naczynka laserem?
Tradzik a stres
Preparat Polinesian Noni ?
próbki z ATW
[OT] do konsultantek AVON