Tradzik a stres

1. Data: 2003-08-07 14:35:36

Temat: Tradzik a stres
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalam w najnowszej Polityce:

Spokojniejsi sa piekniejsi
Tradzik to najpowszechniejszy problem skorny - dotyka w roznych okresach
zycia az 85 proc. ludzi. Lekarze stale sie spieraja, co jest tego powodem:
ostra dieta, a moze stres? Wedlug amerykanskich naukowcow ze Stanford
University stres pobudza wydzielanie loju skornego oraz substancji
nasilajacych stan zapalny. W dodatku o 40 proc. pogarsza pojenie sie ran i
zaostrza przebieg innych chorob: luszczycy, zapalenia na tle alergicznym i
lysienia plackowatego. Remedium byloby wiec odkrycie antystresowej masci,
ale na to sie nie zanosi.

No prosze, naukowcy ze Stanforda teraz dochodza do prawd oswieconych, ze
"Primum non stresere..." (c) by Kruszynka

=]]]]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-07 17:44:51

Temat: Re: Tradzik a stres
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> wrote in message
t003.jasien.net...
> Wyczytalam w najnowszej Polityce:
>
> Spokojniejsi sa piekniejsi

zagadza sie. czytalam, ze juz nawet dermatolodzy daja leki
uspokajajace jako wpomaganie leczenia zmian skornych.

iwon(k)a

1. Data: 2003-08-07 18:51:04

Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
zgadza się, w wieku 30 lat mam ciągle trądzik. Ostatnio prowadzę bardzo
stresujący tryb życia i widzę że tak faktycznie jest.
Wczoraj byłam na oczyszczaniu twarzy, wyglądam i czuję się okropnie.
Dziewczyny (i chłopaki) czy uważaliście żelu Differin.
Słyszałam od mojej ksmetyczki o dermatologu z Gdyni, który leczy trądzik
lekarstwami na bazie kwasów wit. A i czyni cuda. Może ktoś u niego się
leczy???
Pozdrawiam Beata
Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości

1. Data: 2003-08-07 19:13:12

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bgu763$s94$1@nemesis.news.tpi.pl,
pakarob <p...@p...onet.pl> typed:

Dopiero co bylo o tym - news:bgqeje$s0r$1@news.lublin.pl

> Słyszałam od mojej ksmetyczki o dermatologu z Gdyni, który leczy
> trądzik lekarstwami na bazie kwasów wit. A i czyni cuda. Może ktoś u
> niego się leczy???

Nie lecze sie u niego, bo do Gdyni mam daleko, ale rzeczywiscie - retinol
dobrze robi na cere tlusta ze sklonnoscia do "niespodzianek". A kwasow
owocowych probowalas? Ponoc czynia cuda, ja wlasnie szukam dla siebie kremu
z kwasami AHA lub BHA, rozwazam Lysanel z http://www.svr.pl/

PS. Odpisuj _pod_ postem, latwiej sie czyta =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-07 23:23:04

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"pakarob" <p...@p...onet.pl> wystukał(a)

> Słyszałam od mojej ksmetyczki o dermatologu z Gdyni, który leczy
trądzik > lekarstwami na bazie kwasów wit. A i czyni cuda. Może ktoś u
niego się > leczy???

W Gdyni jest sporo dermatologow, w tym kilku czyniacych cuda :) A znasz
moze jego nazwisko lub gdzie mialby przyjmowac? Wtedy moze moglabym Ci
pomoc, bo mialam stycznosc z kilkoma dermatologami.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-08-08 15:30:29

Od: "NeTka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoc czynia cuda, ja wlasnie szukam dla siebie kremu
> z kwasami AHA lub BHA, rozwazam Lysanel z http://www.svr.pl/

Witam,
też zastanawiałm sie nad kupnem tego kremu :) chcialam zapytać czy ktos nie
wie przypadkiem jaka jest jego cena w aptekach- porównałabym ją sobie z
ceną w esentii ;)

Pozdrawiam, NeTka

1. Data: 2003-08-09 17:14:19

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słyszałam od mojej ksmetyczki o dermatologu z Gdyni, który leczy trądzik
> lekarstwami na bazie kwasów wit. A i czyni cuda. Może ktoś u niego się

Tak ja uzywalam i bardzo mi pomogl (Differin-krem mniej wysusza skore od
zelu) a polecil mi go dr Placek z Gdyni i przez pierwsze kilka miesiecy
zeczywiscie bylam zadowolona ze wspolpracy z nim (wizyta 1 w tygodniu) ale
potem sie wkurzylam i przestalam do niego chodzic gdyz prawie zmuszal mnie
na kolejne, regularne wizyty i zalecal mi na nich kremy Vichi, SVR i inne o
podobnej cenie uznajac je za niezbedne.Wg niego aby podtrzymac pozadany
efekt(gladkiej skory) musialam kupowac zalecane kremy na kwote ok 150-200
zl miesiecznie a mnie niestety na to nie stac i uwazam ze sa dobre ich
odpowiedniki.
Pozdrawiam Beata

Preparat Polinesian Noni ?
próbki z ATW