odżywki dla kulturystów (czy szkodliwe?)

1. Data: 2001-02-14 01:52:28

Temat: odżywki dla kulturystów (czy szkodliwe?)
Od: "bob1969" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy są szkodliwe?
mają co prawda wszelkie atesty, ale te składniki... tlenek magnezu,
monowodzian kreatyny, pirogronian wapnia, HMB (beta-hydroksy
beta-metylomaślan wapnia), fumaran żelazawy, niacyna, tiamina, kwas foliowy,
biotyna?
proszę o opinie
dziękuję i pozdr.

2. Data: 2001-02-17 22:15:38

Temat: Re: odżywki dla kulturystów (czy szkodliwe?)
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziękuję i pozdr.
>
> Witam.Zajmuję się kulturystyką od 15 lat.Na temat odżywek potrafię powiedzieć
też sporo.Informacje zdobyłem w pismach fachowych, tj:medycznych i
kulturystycznych.wspomniane tlenki magnezu, wapń i inne składnikito minerały
potrzebne do funkcjonowania organizmu.Funkcjonują w odżywkach jako elementy
wspomagające przyswajalność odżywek bądź też dodatki mające na celu spełnienie
różnych funkcji począwszy od spalania tłuszczu po rozwój masy mięśni.wszystkie
odżywki posiadające atesty są bezpieczne i nie powodują zmian zdrowotnych u
zdrowego człowieka.Jest to temat długi i szeroki, działanie odżywek jest
różnorodne,i nie sposób tu uogólnić wszystkich na raz.proponuję zasięgnąć
informacji w miesięczniku "Flex" "Muscle&fitnes".Pozdrawiam
Zbyszek Januszewski

3. Data: 2001-02-18 20:07:20

Od: "bikej" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message

[...]
>proponuję zasięgnąć
> informacji w miesięczniku "Flex" "Muscle&fitnes".Pozdrawiam
[...]
No pewnie...
Pisma kulturystyczne utrzymują się dzięki umieszczaniu reklam odżywek;
spróbowałyby tylko coś źle napisać o odżywkach...

4. Data: 2001-02-20 21:22:06

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pisma kulturystyczne utrzymują się dzięki umieszczaniu reklam odżywek;
> spróbowałyby tylko coś źle napisać o odżywkach...

Nie mogę zgodzić się z przedmówcą. Owszem pisma kulturystyczne reklamują
odżywki na osobnych stronach, ale przedmówca widać nie czyta tych pism bo
zupełnie nie orientuje się w temacie.Proponuję samemu ocenić wartość tych pism.

5. Data: 2001-02-21 20:20:38

Od: "bikej" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote:
[...]
> [...]
> zupełnie nie orientuje się w temacie.Proponuję samemu ocenić wartość tych

Ćwiczę już kilka lat i niegdyś kupowałem te badziewne gazety (Flex, Musce,
Iron, KiF, ...i inne). Dziś rzadko do nich zaglądam.
Co znaczy "reklamują odżywki na osobnych stronach"?? Reklamują między
artykułami.
Wartość tych pism jest dla mnie żadna. Dopóki producenci odżywek będą dawali
kasę na istnienie tych czasopism (jestem pewien, że nie tylko za
reklamowaniw się...), dopóty artykuły w tych pisemkach wciskać będą kity o
ich nieszkodliwości "suplementów" (piękna nazwa:) i ich cudownym działaniu.
A poza tym - najpopularniejsze pisma - Flex i M&F- są wydawane przez
Weidera, tego Weidera, któy produkuje też całą gamę przeróżnych suplementów
dla kulturystów...
pozdro,
bk

6. Data: 2001-02-21 21:22:53

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A poza tym - najpopularniejsze pisma - Flex i M&F-  są wydawane przez
> Weidera, tego Weidera, któy produkuje też całą gamę przeróżnych suplementów

Witam bikej.W swojej wypowiedzi potwierdzasz, że nie czytasz wspomnianych
czasopism, wnioskuję również, że nie stosujesz się do porad i zaleceń zarówno
odnośnie diety jak i treningów opisywanych w tych czasopismach.W związku z tym
nasuwa mi się pytanie:jesz smalec oraz kapustę i budujesz umięśnienie? Ja
zbudowałem porządną masę mięśni właśnie dlatego, między innymi , że stosowałem
się do zaleceń opisywanych w tych czasopismach. Nie narzekam też na żadne
dolegliwości zdrowotne, więc myślę wracając do tematu przewodniego, że odżywki
nie są szkodliwe, a spożyłem rozmaitych suplementów i odżywek naprawdę sporo,z
czego jedne były mniej a drugie bardziej skuteczne.
pozdrawiam
Zbyszek

7. Data: 2001-02-25 20:29:57

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Feb 2001 22:22:06 +0100, <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>zupełnie nie orientuje się w temacie.Proponuję samemu ocenić wartość tych pism.
Mi rowniez wydaje sie, ze obiektywnosc takich pism zostala zaklocona.
Sam cwicze, nie wspomagam sie i jestem z tego dumny. Wszystko opiera
sie na dobrej diecie i dobrym treningu ( w takij wlasnie
kolejnosci)!!!

--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl

8. Data: 2012-09-10 12:51:18

Od: Zbyszek <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 lutego 2001 21:10:33 UTC+1 użytkownik bob1969 napisał:
> [...]
> monowodzian kreatyny, pirogronian wapnia, HMB (beta-hydroksy
> beta-metylomaślan wapnia), fumaran żelazawy, niacyna, tiamina, kwas foliowy,

Oczywiście, że nie są! Wszystkie odżywki są kontrolowane,a ich skład sprawdzany.
Generalnie to odzywki kupowane w sprawdzonych miejscach są pewne i jedyne zagrożenie
jakie mogą nieść, jest przez niewłaściwe spożywanie tych odżywek.

Polecam www.twoje-odzywki.pl oraz fachowe forum tego sklepu www.forum-kulturystyki.pl
Opinie na forum to prawdziwe opinie i krytyka klientów więc myślę że można im zaufać,
sam skrytykowałem kilka odżywek i nie skasowali mojego postaw wiec wiem że dbają
zarówno o użytkowników forum jak i klientów sklepu. Polecam!

Alergia - sprobujemy pomoc !!
ALERGIA - Sprobujemy pomoc !!!
ALERGIA - Sprobujemy pomoc !!
po wysypce...blizny