Witam

1. Data: 2001-02-13 20:27:30

Temat: Witam
Od: d...@p...fm (DCK) szukaj wiadomości tego autora

Hello pl-sci-medycyna,

Witam. jestem tu nowy i mam pytanko... moze nie z tej beczki, lae...
Moja dziewczyna potrzebuje wszelkich informacji o czyms co sie zowie
"kalendarzyk malzenski". Szczegolnie zalezy jej na jakims "dokladnym
wykresie z temperatura". Dla mnie to bajki, ale mozy Wy potraficie mi
pomoc ? Z Gory BARDZO dziekuje :)

--
Best regards,
DCK mailto:d...@p...fm

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

2. Data: 2001-02-18 06:32:52

Temat: Re: Witam
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DCK" <d...@p...fm> napisal (a) ...
> [...]
> "kalendarzyk malzenski". Szczegolnie zalezy jej na jakims "dokladnym
> wykresie z temperatura". Dla mnie to bajki, ale mozy Wy potraficie mi

No, no, nie chce byc zlym prorokiem, ale chyba niedlugo przybedzie Wam
dzidzius;-). Ale o kalendarzyku nic juz nie wiem, bo sobie wykasowalam z
pamieci jako metode nieskuteczna. To rosyjska ruletka.

Justyna

Pękające naczynka krwionośne
Clamedia-bakteria.....co to ??
Dzien sw. Walentego