oferta

11. Data: 2004-04-15 07:29:31

Temat: Re: oferta
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> przez
> przeciwnie
>

> Nazw laciniskich nie ma bo jestem fachowcem klasy umiarkowanej,a tak calkiem
> naprawde to moja oferte kierowalem do klientow ktorym lacina nie potrzebna.

Po łacinie jest precyzyjniej i nie ma pomyłek.

> Niepokalanek jako anty... znam z literatury

No otóż to. Widać była tpo literatura dla chłopców.
Bo w książkach dla niegrzecznych dziewczynek piszą akurat odwrotnie.
Swietny afrodyzjak.

> Nie sprawdzalem go na sobie.

Bo chyba w zakonie nie jestes?

> Ale
> moge polecic cos w druga strone Jak sie tego kiedys mnisi nazrali to cala
> wioske zdemoralizowali.Ipowstala ksiazka Matka Joanna Od Aniolow.Moge Ci
> nasionPrzyslac, ale ostroznie.M.

Ale czy przetestowałeś ;-0 !
czy kota w worku polecasz?
zdrowka
maya

12. Data: 2004-04-15 12:24:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-04-15 20:21:54

Od: "lubinianka" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Znalazlem swoja stara oferte ktora znajomy wsadzil do int.Podaje
> adres:http://www.republika.pl/staryptaszek.Kto to mowil ze sep?Nie umialem
jej
> znalezc ,mozna szukac pod Ogrodnictwo Doswiadczalne bonie da sie inaczej
> nazwac tego co robie.Albo pod KUFLIK totakie zielsko co ma kwiat jak
szczotka
> do butelki.Az sie dziwie ile tego.Mirzan

Jest nawet sporo ciekawostek w Twojej ofercie i choc zaopatruje sie w
roslinki tylko w "Agawie" przy ul.Chocianowskiej to z checia cosik od Ciebie
kupie. Tylko jesli mozesz podaj ceny aktualne bo ta oferta to sprzed 4 lat
niestety.
Pozdrawiam z Lubina
Basia

14. Data: 2004-04-15 21:12:09

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już dobrze , dobrze (chyba jakiś doktorek...) ,

Pudło!!!:-)))

mialam na myśli, że go w
> zielarskim w polsce nie uswiadczysz.
> W przeciwienstwie do europy.

W "zielarskim" w znaczeniu sklepie zielarskim?

Może nie wiesz czego szukać?
1.Castagnus tabl. - wyciąg z owocu niepokalanka prod. Herbapol Wrocław (w
większości aptek na pewno będzie).
2.Menocaston krople, nalewka z owocu niepokalanka prod. Herbapol Lublin.
3.Agnusol z Phytofarmu i 4.Agufem z Biofarmu, 5. coś z Niemiec.

W składzie (prócz balastów, które trza wyekstrahować) najważniejsze są
diterpeny, pochodne labdanu.
Działanie (z grubsza): .... hamują uwalnianie prolaktyny wskutek wiązania
się z receptorami dopaminergicznymi. Powoduje to osłabienie dolegliwości
związanych z napięciem przed- i cyklem miesiączkowym.
P/wskazania: nie zaleca się jako środek pobudzający fizjo czynność jajników.

Sama widzisz, że na mnichów płci męskiej raczej słabo by działał:-)))
Chyba, że to jakiś zakon Starający się Nie Karmić Dzieci Męską Piersią.
:-))))

> Co to jest LWT?

Leki Współczesnej Terapii - państwa Podlewskich.

> Kto nie eksperymentuje - ten nigdy nie bedzie odkrywca :-) !!!
> Kto nie szuka nowych rozwiazan-ten bedzie popelniał stare błędy :-) !!!
> moje -wlaśnie wymyślone

Dla mnie bomba:-)))))

> (Oj, to chyba nie doktorek, tylko jakas firma farmaceutyczna nowych
kosmicznych
> technologii :-)

Pudło nr 2!!!:-)
Co do technologii - moja znajomość tematu kończy się mniej więcej na
mikroprocesorach DNA - i już nie będzie mi chyba dane/nie mam ochoty dojść
do tych kosmicznych:-)

> A po co?

Bo to chyba jedyny krzew z Verbenaceae, który w miarę daje radę w naszym
klimacie.

Pozdrawiam
p...@r...pl

15. Data: 2004-04-15 21:13:32

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał

> Te wlasciwosci roslin to z ksiazek sam nie lecze bo nie umiem.Tylko siebie
,a
> tez nie umiem, za to moje leki sa bardzo smaczne,i maja troche procentow
ato
> wdobrym leku najwazniejsze.Tego co tam napisane nie bierzcie zbyt
> powaznie,wszyscy handlujacy klamia.M.

Szczerość za szczerość:
Mnie osobiście nie przeszkadzają handlowe kłamstwa typu: "ładnie panu w tym
płaszczu", "udzielamy 90% rabatu", "te rośliny nie są pędzone" - bo widzą
gały
co biorą.
Natomiast w przypadku "działanie antyrakowe" jakoś zawsze ciśnienie mi się
podnosi:-(

Pozdrawiam
p...@r...pl

16. Data: 2004-04-15 21:24:25

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> moge polecic cos w druga strone Jak sie tego kiedys mnisi nazrali to cala
> wioske zdemoralizowali.Ipowstala ksiazka Matka Joanna Od Aniolow.

Co Ty mówisz? Znam tą/tę powieść.
Przecież to właśnie mnich był przez Joannę molestowany!!! i musiał się
biczować bidula.
To zakonnice były opętane, a nie mnisi!!!

Jeśli już, to mniszki się "nażarły" i to one mogły demoralizować.

Pozdrawiam
p...@r...pl

17. Data: 2004-04-15 22:31:13

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pudło!!!:-)))

Do trzech razy sztuka...caly czas mysle.....

> W "zielarskim" w znaczeniu sklepie zielarskim?

Jes.

> Może nie wiesz czego szukać?
> 1.Castagnus tabl....... (ciach)

Generalnie nie lubie jak mi inni mieszaja :-)
Mam wrecz fobie i jestem przewrazliwiona jak widze np. opakowanie a w nim
przyprawa do ryby :-),
albo kurczaka, albo jeszcze czegos innego. Co to ludzie pozapominali jak sie
pieprz z sola miesza.
Poza tym nie dowierzam producentom (mam powody). Bo te cholery dla zysku sa w
stanie wszystko sproszkowac
i wsadzic do torebki :-)
Preferuję naturalne naleweczki, wszelkiej masci :-) boskie, szczegolnie z
dzikiej rózy albo benedyktynka.

> kosmicznych
>
> Pudło nr 2!!!:-)

Aaaa, wiem- jestes gosciem od badania łańcucha DNA!!! :-) wmikroprocesorach ;-)

Trafiony-zatopiony!!!
Toz to kosmiczna , nieznana technologia-co sie wypierasz? :-)

> Co do technologii - moja znajomość tematu kończy się mniej więcej na
> mikroprocesorach DNA - i już nie będzie mi chyba dane/nie mam ochoty dojść
> do tych kosmicznych:-)

A nie mowilam :-)

> Bo to chyba jedyny krzew z Verbenaceae, który w miarę daje radę w naszym
> klimacie.

A nasionka (pieprzu) to ona ma?
Bo ja kupuje na nalewke wlasnie takie nasionka.
zdrowka
maya

18. Data: 2004-04-16 00:02:11

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaja Walczakiewicz" <a...@s...pl> napisał

> [...]
> przyprawa do ryby :-),
> albo kurczaka, albo jeszcze czegos innego. Co to ludzie pozapominali jak

Ja idę dalej - nie używam przypraw... ba, nawet jeszcze dalej - bo wcale nie
gotuję:-)))))))

A próbowałaś już takiej gotowej przyprawy?:-) Czy odrzucasz a priori?

> Poza tym nie dowierzam producentom (mam powody). Bo te cholery dla zysku
sa w
> stanie wszystko sproszkowac > i wsadzic do torebki :-)

Ja nie jestem antykorporacyjnym antyglobalistą:-))) (choćby przez to, że
używam Internetu i innych globalnych dobrodziejstw i kupuję produkty
wielkich korporacji np. Intel, Siemens itp.).
Do poszczególnych producentów też podchodzę pojedynczo, nie wrzucam do wora
na śmieci tylko dlatego, że nazywa się producentem:-). No chyba, że
faktycznie produkuje źle.
Tych, których produkty poleciłem - ja mam do nich zaufanie od lat. Nawet od
dwóch pokoleń powiedziałbym:-)

Co do norm przy produkcji - to w farmaceutykach masz w 100% pewność, że
zawierają to co powinny zawierać, + wszystkie atesty, +itp.
Trochę inaczej jest z rejestracją - tu bywają przekręty, ale wprawne oko to
wychwyci:-) ale to temat na inną dyskusję.

> Preferuję naturalne naleweczki, wszelkiej masci :-) boskie, szczegolnie z
> dzikiej rózy albo benedyktynka.

Jest wiele substancji, które są labilne w etanolu:-)
Podczas przechowywania surowca także można niechcący rozłożyć czynne:-) - i
np. tymi dwoma prozaicznymi sposobami można pić czysty etanol nawet o tym
nie wiedząc:-))) Ale fakt, że czysty etoh w ilościach nalewkowych nie ma
prawa zaszkodzić zdrowemu człowiekowi:-)))))

Jeszcze gorzej jeśli podczas przechowywania w nieodpowiednich warunkach
uzyskujemy subst siejące spustoszenie w organiźmie.
Dlatego nie namawiam do samowolek.

> Aaaa, wiem- jestes gosciem od badania łańcucha DNA!!! :-)
wmikroprocesorach ;-)

:-)Wręcz odwrotnie:-)))))

> A nasionka (pieprzu) to ona ma?
> Bo ja kupuje na nalewke wlasnie takie nasionka.

Tzn.
a)Czy Vitex ma nasiona pieprzu (Piper nigrum)?
b)czy wogóle zawiązuje nasiona w naszych warunkach?

Odp:
a) nie
b) zwykle przemarza u mnie do poziomu gruntu - jeszcze nie kwitł.

:-)Pozdrawiam AniuMaju:-)
p...@r...pl

19. Data: 2004-04-16 05:31:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupie. Tylko jesli mozesz podaj ceny aktualne bo ta oferta to sprzed 4 lat

Ceny na ogol bez zmian,ale duze zmiany w ofercie ,przypomnij sie za miesiac
bo jak widac wszystko opoznione.W Agawie maja moje juki i jeszcze pare
pozycji.Dobry towar ma w piatki na targu Leszek,dzis bedzie.M.

20. Data: 2004-04-16 05:49:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co biorą.
> Natomiast w przypadku "działanie antyrakowe" jakoś zawsze ciśnienie mi się

Na ogol posluguje sie ksiazkami,bo niejestem ani lekarzem ani naukowcem.Jak
wysylam komus rosline lecznicza,to dolaczam ksero artykulu o tym zielu.Jakie
najlepsze mam.Tez uwazam ze to niezbyt przyzwoite robic zarty w tym
temacie.Ana swoj uzytek kazdy ma prawo kupic sobie jakies cudo.Z debialem jak
mi jeden gosc opowiedzial ze zona wyleczyla sie z sm preparatami z
eleuterokoka.Zreszta sam uzywam rozne zielska do tej pory krerce sie moze z
rozpedu.Mirzan

zolta inkarwilla
porady: 566, 665, 735 i 791
ile trawy na 1000 mkw