Grupa dyskusyjna dla DO

1. Data: 2002-04-15 16:13:48

Temat: Grupa dyskusyjna dla DO
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie daloby sie utworzyc odrebnej grupy dyskusyjnej dla Optymalnych np
"pl.misc.optymalni".
Tu na tej grupie jest za duzo innych tematów i jedni drugim sobie
przeszkadzaja.
Grupa na news.plocman.pl jest nieprzydatna gdyz ten zasciankowy serwer jest
niewidoczny w wiekszości sieci zakładowych a jak widzę to wiekszość pisze w
czasie pracy.

Jesli ktos z optymalnych zna sie zakładaniu nowych grup na porządnych,
ogólnie dostępnych serwerach to bardzo bym prosił o zabranie głosu.

Tacy wegetarianie maja w Polsce chyba wiecej niz jedna grupe
a Optymalni siedzą kątem w wielkim worku rozmaitości.
Czyzby ten ruch był jeszcze na tyle słaby ze nie ma swojej grupy
dyskusyjnej.

2. Data: 2002-04-15 19:27:38

Temat: Re: Grupa dyskusyjna dla DO
Od: "Rysiek Sos." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram ale nie znam się na zakładaniu nowej grupy na serwerze
rysieq

3. Data: 2002-04-15 20:07:07

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> pisze w
news:a9eu7v$8lm$1@news.onet.pl :

> Czy nie daloby sie utworzyc odrebnej grupy dyskusyjnej dla Optymalnych
> np "pl.misc.optymalni".

Bez najmniejszych szans.
Nie utworzysz tak wąskiej grupy w hierechii *.pl
Poczytaj pl.news.nowe-grupy.
I nie jest to moja czysta wegetariańska złośliwość.

> Tu na tej grupie jest za duzo innych tematów i jedni drugim sobie
> przeszkadzaja.

Napiszcie na nowe-grupy o założenie podgrupy - pl.mic.dieta.optymalna
albo pl.misc.dieta.optymalni - są szanse.
Myślę, że wiele osób zagłosuje za, żeby ehm... mniej czytać o optymalnych ;)

> Jesli ktos z optymalnych zna sie zakładaniu nowych grup na porządnych,
> ogólnie dostępnych serwerach to bardzo bym prosił o zabranie głosu.

A może być anty-optymalny? ;)

> Tacy wegetarianie maja w Polsce chyba wiecej niz jedna grupe
> a Optymalni siedzą kątem w wielkim worku rozmaitości.

W hierarchii pl jedną - pl.soc.wegetarianizm.
Druga jest na ircx.

> Czyzby ten ruch był jeszcze na tyle słaby ze nie ma swojej grupy
> dyskusyjnej.

Zbyt wąska tematyka na osobną grupę.

--
s i w a

4. Data: 2002-04-15 21:15:34

Temat: Re: [offtopic] Grupa dyskusyjna dla DO
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> wrote in

Próbować można... ;-> Polecam http://www.usenet.pl.

> W hierarchii pl jedną - pl.soc.wegetarianizm.
> Druga jest na ircx.

Poza tym polecam lekturę archiwum pl.news.nowe-grupy, zwłaszcza
dotarcie do początków powstania pl.misc.dieta. W skrócie wygląda to tak, że
proponowano grupę o DO (wyłącznie), ale sprzeciw sporej ilości ludzi plus
argumenty, że lepsza grupa o wszytkich dietach sprawił, że można pisać tutaj.
Co do grup wege, to jest jedna (pl.soc.wegetarianizm), a że tu można
pisać, to wynika z opisu tej i trochę innego charakteru tamtej grupy.
Dodatkowo powiem, że można się dogadać z adminem 'większego serwera'
(polecam pl.news.admin), który może utworzyć u siebie grupę (z tym, że nie w
pl.*). Inna sprawa, że z łatwością można filtrować po tematach...

> Zbyt wąska tematyka na osobną grupę.

Raczej: nie zakłada się grup poświęconych jednemu produktowi/jednemu
twórcy ;-), plus nieduża ilość postów tutaj.

--
/**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\
\**** P.K.Dick ****/

5. Data: 2002-04-16 06:38:14

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "pl.misc.optymalni".
> Tu na tej grupie jest za duzo innych tematów i jedni drugim sobie

Stary najpierw poczytaj archiwum grupy news:pl.news.nowe-grupy od 21
września 2001, jeśli to Cię nie zniechęci to potem http://www.usenet.pl/ tam
znajdziesz wszystko co powienienieś wiedzieć, aby zgłosić propozycję grupy.
W każdym razie życzę powodzenia.

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

6. Data: 2002-04-16 14:40:14

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba masz rację .
Pomiescimy sie tu wszyscy.

7. Data: 2002-04-17 09:40:02

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote in news:a9hd4l$cb6$1@news.onet.pl:

> Chyba masz rację .
> Pomiescimy sie tu wszyscy.

Zwłaszcza stosując oznaczenia, o których mowa w opisie grupy. :-)

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/

8. Data: 2002-04-17 10:30:41

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy nie daloby sie utworzyc odrebnej grupy dyskusyjnej dla Optymalnych np
> "pl.misc.optymalni".

daloby sie bez wiekszych problemow np alt.pl.optymalni
jedyna przeszkoda - zeby znalezc kogos kto to robil
albo bedzie mial cierpliwosc przebrnac przez procedury (na oko
prostsze niz wypelnianie PITa ;-)

9. Data: 2002-04-17 12:28:35

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze wiesz jaka jest roznica pomiedzy pl.misc. a alt.pl.
Czy te grupy są dostepne na wszystkoch, powaznych, polskich serwerach
newsow?

10. Data: 2002-04-18 06:16:44

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a9jmuj.3vvnmg7.1@roses.of.many.colours...
> "Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote in

> Zwłaszcza stosując oznaczenia, o których mowa w opisie grupy. :-)

Ciekawe ilu grupowiczów czytało lub choć wie o istnieniu czegoś takiego :-)

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

Montignac
mam problem z ochotą na "słodkie"
dieta bezglutenowa i nie tylko
Skrobia modyfikowana