Re: [offtopic] OPTYMALNI-Badania

From: "kasia" <k...@r...rz.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: [offtopic] OPTYMALNI-Badania
Date: Sat, 23 Nov 2002 18:08:57 +0100

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:arm68q.3vgbe4h.1@roses.of.many.colours...
> "Saman_tha" <s...@p...fm> wrote in

> Jakbym był złośliwy, to bym powiedział, że zamieszczanie tu
> ogłoszeń jest sprzeczne z opisem i kwalifikuje się do abuse, a
> 'optymalnych' można znaleźć na ich liście. Ale nie będę...

alez oczywiscie!
Powinna wejsc na grupe optymalnych.!
Ale moze nie wiedziala ze tacy istnieja.
Pierwszy blad mozna wybaczyc a nie zaraz do "abuse" ....boze!!!!!!!!!
a moze od razu " na smierc"

> Skoro już temat się zaczął, to można go leciutko pociągnąć i
> wypytać o kilka inetersujących rzeczy, zwł. że zainteresowanych
> metodyką może być wiącej (mnie np. interesuje z którymi normami będzie
> porównywać: wg. K czy normalnymi?), a badająca może zyskać kilka
> ciekawych wskazówek.

jesli to dotyczy diety czemu nie?

> Ogłoszenia? Na priv/stosowną grupę!

zgadzam sie. Ale nie linczuje.. bo mogl to byc pierwszy raz...pierwszy blad

> Oczywiście, Tobie bardzo będzie przeszkadzało, jak przy okazji
> zamieszczania ogłoszenia odpowie na kilka pytań.

mam wrazenie ze ta grupa podzielila sie na kilka mniejszych.
Wsrod nich jest jedna podgrupa - coraz liczniejsza, ktora swoje kompleksy wy
ladowuje na innych.
Tzn. Pojawia sie ktos nowy i pyta: "jaka diete..........." zamiast
odpowiedziec grzecznie: wimy, zapraszamy do poczytania... " to osoby z tej
"podgrupy" natychiast rzucaja sie na niego z pazurami (przypominam o
kompleksach) i natychmiast odpowiadaja:
"ty jestes glupi, nic nie umiesz, jestes debil"
Przerysowalam to specjalnie, by nie podawac nazwisk, czy nickow.
Ale sens zachowalam.
te osoby w rzeczywistosci okazalyby sie tchorzami, i "boidupami"
Doskonale o tym wiedza dlatego tu wyzywaja sie, umyslac ze ukrywaja swoje
slabosci.

szczerze mowiac meczy mnie juz ta "podgrupa".

I od dzis nie bede odpowiadala na posty tych osob (o ile wogole pozostane
tutaj)
Mozecie nie wysilac sie i nie pisac "jak ci sie nie podoaba to spadaj" bo ja
na pewno nie odpowiem. Tak wiec jakies durne posty bedza tylko potwierdzenie
moich slow.

Do kogo to pisze?
Kazdy wie :))))))))))

Saman_tha zmeczona