[offtopik] Bluzgaczu,

1. Data: 2005-10-06 21:15:07

Temat: [offtopik] Bluzgaczu,
Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.

Dawno nas tu nie bylo. Zapewne wiekszosc tych, z ktorymi pisalismy przed
rokiem zdechla nie mogac pogodzic sie z wlasnym jestestwem.
No napisz mi, co tam u ciebie slychac?
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo [skype:
kominek]

2. Data: 2005-10-06 22:12:11

Temat: Re: [offtopik] Bluzgaczu,
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, proszę, jaka kultura ... [offtopik] ...

3. Data: 2005-10-06 22:12:15

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@g...pl> wrote in message
> Witaj.
>
> Dawno nas tu nie bylo. Zapewne wiekszosc tych, z ktorymi pisalismy przed
> rokiem zdechla nie mogac pogodzic sie z wlasnym jestestwem.
> No napisz mi, co tam u ciebie slychac?

Witaj Kominku,

ostatnio bylem bardzo zajety, przez 3 miesiace pracowalem po 20 a zdarzalo
sie po 46 godzin non stop.
Wczesniej tez nie bylo lepiej. Stad tez nie mialem czasu aby tu zajrzec, co
jednak czynie ponownie, od kilku dni.
Z dawnej pspowej ekipy ostala sie naprawde mala czesc, ktora do tego
pierdoli niemilosiernie
Nowe laski ktore pisza jak widac nie sa takie latwe jak stale bywalczynie z
naszych czasow. Odpierdala tym nowym, ale gwarantuje Ci ze sprowadzimy te
suki na ziemie i beda przychodzic na kolanach.
Ze starych dup widze Vicky i Kasie, ktora zmienila nicka na Himera, nie wiem
po jakiego chuja.
Vicky z pewnoscia czeka na bolca, co do Kasi tez zaryzykowalbym te teze,
choc sie dziewczyna zmienila ostatnio - chyba na lepsze co dobrze wrozy.
Ponadto jest tutaj jakas szmatka-beatka, ktora mi sie stawia i ma wysokie
mniemanie na swoj temat, ale widze ze jest jedna z tych cip, ktore zawsze mi
pyskowaly a pozniej zagadywaly na gg i umawialy sie ze mna obciagajac mi
najpozniej na 2 spotkaniu. Odstepuje Ci ja - jest Twoja, rob z nia co chesz.
Natalia to tez jakas nowa. Miekka w chuj, za duzo w niej wspolczucia -
idealny temat na zrobienie laski, poprzez zerowanie na jej wrazliwosci.
Tutaj pasuje schemat "Natalko cenie Cie za Twoja wrazliwosc, masz dobre
serce - osoby takie jak Ty na pewno potrafia delikatnie i swietnie obciagac,
prawda li to czy nieprawda?" Do tego dam sobie reke uciac ze jest brzydka
tak samo jak i beatka, jednakze na bank to beatka ma nadwage i to spora.
No i Kira - ma zjebana strone (wizualnie) choc widac ze lacha jest troche
bystra, co dziwi, bo jest kobieta. Ma jakiegos faceta - sadze ze wkrotce juz
go miec nie bedzie, a to za Twoja przyczyna, jednakze trudno bedzie jej
zrobic Ci laske, bo mieszka w Zielonej Gorze.
Jak widzisz dretwo tutaj, no ale sie rozkreci.

PS. Sa tu jeszcze jakies pizdy, bo na pewno jakas pominalem?
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2005-10-06 22:16:41

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Bluzgacz [Fri, 7 Oct 2005 00:12:15 +0200]:

> jednakze trudno bedzie jej zrobic Ci laske, bo mieszka
> w Zielonej Gorze.

A to zależy czy mu sięgnie... ;)

Kira

--
\ ' /
pisz na eportal.pl -= (_) =- __O >< (_)

5. Data: 2005-10-06 22:19:27

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@g...com> wrote in

> Ze starych dup widze Vicky i Kasie, ktora zmienila nicka na Himera,
> nie wiem po jakiego chuja.

Vicky to nawet sympatyczna byla ale jak sie tylko dowiedziala, ze nie
poczuje w sobie mojego bolca, przestala mnie lubic. Za to Kasia kocha mnie
dozgonna miloscia i gdyby tylko nie dzielil nas ocean, dzis ze lzami
szczescia ssalaby mi mojego penisa.

> [...]
> tych cip, ktore zawsze mi pyskowaly a pozniej zagadywaly na gg i
> umawialy sie ze mna obciagajac mi najpozniej na 2 spotkaniu. Odstepuje

Oj beatka to juz chyba byla kiedys. Nie wiem, czy zamoczylem w niej ale
pamietam, ze jakas sie przewinela na poczatku roku.

> [...]
> wkrotce juz go miec nie bedzie, a to za Twoja przyczyna, jednakze
> trudno bedzie jej zrobic Ci laske, bo mieszka w Zielonej Gorze.

To nie taka wielka trudnosc, bo w zielonej to polowa mojej rodziny mieszka.
Ech, piekne to czasy, kiedy przyjezdzalem do ciotki na wakacje.
Zobacze te Kira, jak sie okaze pasztetem, to przeciez zawsze moge
zaproponowac jej przyjazn.

To ktora w koncu ty bierzesz?
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo [skype:
kominek]
Lepiej nic nie mowic, niz glupio milczec.

6. Data: 2005-10-06 22:25:00

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Bluzgacz [Fri, 7 Oct 2005 00:26:52 +0200]:

> Kominku, mylilem sie.
> Zrobi Ci laske

No, żeby taką sztukę w jego wykonaniu zobaczyć, to chyba
nawet warto by było... :>

Kira

--
\ ' /
pisz na eportal.pl -= (_) =- __O >< (_)

7. Data: 2005-10-06 22:26:52

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kira" <c...@-...pl> wrote in message

> A to zależy czy mu sięgnie... ;)

Kominku, mylilem sie.
Zrobi Ci laske

8. Data: 2005-10-06 23:16:04

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To ktora w koncu ty bierzesz?

Zadnej, wiekszosc starych juz mialem (poza tymi ktore Ty ruchales)
A nowe sa dretwe, musza najpierw przejsc kurs doskonalenia u Ciebie, moze po
tym ktos je zechce, np cbnet, on lubi takie.

9. Data: 2005-10-07 01:53:25

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczuje w sobie mojego bolca, przestala mnie lubic. Za to Kasia kocha mnie
> dozgonna miloscia i gdyby tylko nie dzielil nas ocean, dzis ze lzami

to absolutna prawda. kochanie, jak tylko zobaczylam twego nika na grupie to
od razu mi sie mokro w majteczkach zrobilo.

--
http://kevan.org/brain.cgi?Himera

hafty
kobieta