ogłoszenia - niepelnosprawni - gdzie ??

1. Data: 2005-11-19 02:49:14

Temat: Re: ogłoszenia - niepelnosprawni - gdzie ??
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Nie rozumiem dlaczego takie zdziwienie wywołało, moje ogłoszenie na grupie ?
Czy to coś złego że chciałam sprzedać wózek?! Właśnie na tej grupie gdzie
jest najwięcej niepełnosprawnych osób, i to dlatego właśnie tu zamieściłam
ogłoszenie z nadzieją że koś potrzebujący zgłosi się. To po pierwsze a po
drugie :
To nie rozumiem, dlaczego miałbym nie zamieścić ogłoszenia właśnie na tej
grupie. Czy to jest przestępstwo ? Jeżeli tak to z jakiego paragrafu ? Bo ja
takiego nie znam, ja żyję w wolnej Polsce.
pozdrawiam
Dawa

2. Data: 2005-11-19 11:39:25

Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak naprawdę nie mogłam zrozumić, co takiego się stało że moje ogłoszenie
ukazało się na tej grupie.
Nie tak dawno właśnie tej grupie były ogłoszenia dotyczące wózków i nikomu
to nie przeszkadzało.
Natomiast gdy ja dałam ogłoszenie to góry doliny się waliły od krytyki.
"DLACZEGO"
pozdrawiam
Dawa

3. Data: 2005-11-19 18:00:13

Temat: ogłoszenia - niepelnosprawni - gdzie ??
Od: "Michał B" <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie polecacie serwisy w ktorych mozna by zamiescic darmowe (badz platne)
ogloszenie odnosnie pomocy dla osoby niepelnosprawnej a takze ogloszenie o
sprzedazy wozka inwalidzkiego?

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Pozdrawiam

M.B

4. Data: 2005-11-19 18:02:39

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał B pisze w news:dlnp7d$io0$1@inews.gazeta.pl

Np. www.ipon.pl, dział Ogłoszenia albo Pomoc.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

5. Data: 2005-11-19 18:51:15

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-11-22 13:51:51

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Dawa" <d...@o...pl> napisała w wiadomości
> [...]
> ja
> takiego nie znam, ja żyję w wolnej Polsce.
-------------------
Doprawdy nic niestosownego się nie stało z powodu ogłoszenia. To tylko
niektóre osoby z grupy wykorzystały okazję, żeby:
a) sobie "dosolić",
b) pokazać swoje zdolności w dziedzinie języków obcych (polskiego nie
wyłączamy :) ).

Część odpowiadajacych odpowiedziała bardzo konkretnie na zapytanie tytułowe
z podaniem łączy włącznie :).
(Może coś pokręciłem, bo nie czytałem uważnie...).
Do momentu, kiedy nie ma wycieczek osobistych, nic tragicznego się nie
dzieje.

A co do wózka, to pewnie jakiś chętny się znajdzie, ale nie da o tym znać na
grupie. O to mogę się założyć o jakieś 20 zł.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

7. Data: 2005-11-22 14:06:47

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt pisze w news:dlv810$43j$1@inews.gazeta.pl

> [...]
> a) sobie "dosolić",
> b) pokazać swoje zdolności w dziedzinie języków obcych (polskiego nie

[ciach]

A w ogóle to o co chodzi?? Michał zadał pytanie. Ja mu
odpowiedziałam. Marder się do mnie dopisał, doszczegóławiając
odpowiedź. Koniec wątku. Jeśli się pojawiło w tym wątku jakieś
ogłoszenie dawa, to u mnie go nie widać. Widzę ogłoszenie o wózku,
ale w innym wątku i pod innym tytułem. Co ma jedno z drugim
wspólnego, nie wiem - wytłumaczcie. ;)
Oczywiście zakładam, że Michał i dawa to 2 różne osoby.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

8. Data: 2005-11-22 14:40:45

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20051122150223.8D81.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> [...]
> wspólnego, nie wiem - wytłumaczcie. ;)
> Oczywiście zakładam, że Michał i dawa to 2 różne osoby.

Sprawa jest dosyć prozaiczna. Otóż Maciej Bogucki zamieścił tu ogłoszenie o
chęci sprzedaży kół do wózka. Pani Jagna jako pośredniczka pani Joli,
skontaktowała zainteresowaną ze sprzedającym, Maciej podał namiary. Ponieważ
jednak nie otrzymał oferty (w skutek, jak się potem okazało, kłopotów na
linii i nieporozumień), sprzedał koła (a właściwie oddał za piwo) innej
osobie. Pani Jagna wystąpiła z najwyraźniej pozbawionymi podstaw zarzutami
pod adresem Macieja, który miał jakoby pisać do zainteresowanej listy po
angielsku i niemiecku, uniemożliwiając jej zrozumienie, o co chodzi.
Dyskutowano o tym w wątkach: "Może jednak ktoś potrzebuje" oraz "Jola i
przyjaciele?". Kiedy Dawa zamieściła swoje ogłoszenie Maciej sobie po prostu
zażartował (choć myślę, że niepotrzebnie), pytając, czy wie, ile to może
pociągnąć za sobą problemów i oskarżeń. Była to aluzja właśnie do powyższej
sytuacji. Tak oto niefortunnie wątek z ogłoszeniem Dawy stał się wątkiem
przedłużającym tamtą dyskusję. Dawa miała prawo nie rozumieć, o co chodzi,
jeśli nie czytała poprzednich wątków i pewne rzeczy mogła odnosić do siebie.
W rzeczywistości nie chodziło Dawa o Ciebie.

Pozdrawiam!
Tomek

9. Data: 2005-11-22 14:44:47

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-11-22 14:47:43

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odczytałem. Sorki!

A może jednak nie? Już mi się miesza, raz czytam "chciałam", w inny miejscu

Re: Moze jednak ktos potrzebuje
Re: Moze jednak ktos potrzebuje
Sprzedam wózek inwalidzki
Wazne.. poszukuje