ogrod a wlasciwe ogrodek

1. Data: 2002-08-09 13:04:22

Temat: ogrod a wlasciwe ogrodek
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o ogrodek okolo 50 m2. Zakupilem plyty zdobione 45x45 cm i na
polowie ogrodka zamierzam je wylozyc. I tu moje pytanie w jaki sposob to
wylozyc ? Na czym ? Nie chce wylewac nic na ogrodku. Udeptac ziemie i co
dalej ?

Prosze o informacje.

Piotr

2. Data: 2002-08-09 13:27:41

Temat: Re: ogrod a wlasciwe ogrodek
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sposob to
> wylozyc ? Na czym ? Nie chce wylewac nic na ogrodku. Udeptac ziemie

1. zdjac ziemie do calca (tak na glebokosc szpadla - ok.25cm.) i
wyrównac teren
2. mozna wylozyc folia budowlana
3. wysypac grubym zwirem ok. 10cm
4. posypac piaskiem i ubic ok. 10cm
5. ulozyc plyty - ubijajac
6. szczeliny zafugowac piaskiem lub piaskiem z cementem

co jakis czas, w miare zielenienia, szczeliny spryskiwac Rundapem

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-08-09 13:53:46

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Qwax

4. Data: 2002-08-10 08:58:02

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Qwax z adresu <...@...q> napisał:
> 1. zdjac ziemie do calca

Nie znam tego określenia?

> 6. szczeliny zafugowac piaskiem lub piaskiem z cementem

Podam inny sposób:
- zdjąć warstwę ziemi przerośniętą korzeniami
-przekopać podłoże na 1/2 szpadla wybierając kamienie i korzenie
-wyrównać grabiami teren
-ułożyć płytki
-całość zalać wodą
-po wsiąknięciu wody szczeliny wypełnić piaskiem albo glebą
-po kilku dniach można podsypać trochę ziemi pod płytkami w miejscach gdzie
uległy przekoszeniu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2002-08-12 07:23:44

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam tego określenia?

Z archeologii calec - to co pod zwarstwą orną.

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2002-08-12 08:02:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "petresku" <p...@w...poczta.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi o ogrodek okolo 50 m2. Zakupilem plyty zdobione 45x45 cm i na
> polowie ogrodka zamierzam je wylozyc.

co to za rośliny "płyty zdobione"????

> Nie chce wylewac nic na ogrodku. Udeptac ziemie i co
> dalej ?
No... woda wylana "na ogródku" jednak niekiedy jest korzystna....
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2002-08-12 08:45:35

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowciapny Januszu,

Niniejsza grupa to "ogrody" a nie jak sie zdaje "rosliny" !!!
A w ogrodach moga byc rowniez takie rzeczy jak:
- plyty
- kostka
- oczka wodne
- a wiesz nawet rybki !!!!!!
- i wiele wiele innych.

Zastanow sie nad tym zanim zaczniesz wypisywac rownie dowcipne zdania
" co to za rozliny plyty zdobione "

rowniez Cie pozdrawiam ...

P.

8. Data: 2002-08-12 08:46:25

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Z archeologii calec - to co pod zwarstwą orną.

Dzięki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2002-08-12 09:16:31

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz kogos opieprzasz to zacznij od ustawienia sobie poprawnego
sposobu kodowania liter

charset=iso-8859-2

a potem opieprzaj POD CYTATEM - wycinajac to co nie porzebne

Podpisujemy sie tez zazwyczaj calym Nickiem a nie P...... kropkami.

A przy okazji - osoby pozbawione poczucia humoru powinny miec zakaz
korzystania CZYNNEGO z internetu ;->>>

Pozdrawiam
Qwax

10. Data: 2002-08-12 09:21:53

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku <p...@w...poczta.pl> wrote in

> Niniejsza grupa to "ogrody" a nie jak sie zdaje "rosliny" !!!

Chlopie, rzuc to pytanie na "budownictwo" i bedziesz mial temat
wyczerpany. Albo Ty bedziesz wyczerpany :-))).

> Zastanow sie nad tym zanim zaczniesz wypisywac rownie dowcipne zdania
> " co to za rozliny plyty zdobione "

Jak Janusz zacznie brac takie teksty na serio, to chyba przyjdzie
zrezygnowac z grupy...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Re: Helianthus debilis
Co to jest ?