ogrod a wlasciwe ogrodek

21. Data: 2002-08-13 12:34:34

Temat: Re: ogrod a wlasciwe ogrodek
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> To trzebaby zapytac Michała czy czasem nie zastosował jakiegoś
innego
> systemu zapisu liczb [ bo, że nie dziesiątkowy to przecież widać
gołym
> okiem] :-))))

A znasz taki system ;->

No chyba że to 5x5 to jest połówka (ta zapłytkowana) z 50m2

Pozdrawiam
Qwax

22. Data: 2002-08-13 16:57:08

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Na Ołbinie koszmarnie leje dopiero dzisiaj od rana, właśnie się
> przejaśniło. A na polu w ciągu ostatniego tygodnia to może z 5 cm
> spadło, czyli tyle co nic. Ziemia jest niemożebnie sucha.

5 cm na tydzien to calkiem dobrze. Chcialbym, zeby u mnie tak popadalo.
Srednio padac tu powinno 10 cm na miesiac i takie opady calkiem
wystarczaja. A w tym miesiacu do dzis bylo tylko oklo 1 mm (ale dzis
juz troche popadalo i moze jeszcze bedzie!).

A moze pomyliles cm z mm?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

23. Data: 2002-08-13 17:02:12

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q> wrote in message news:11178-1029227502@213.17.138.62...

> Błąd 50m2 = 5x10m !!!

A, faktycznie bylo tam 50, a nie 25. Pewnie myslalem o tej polowie.
Przepraszam.

Pozdrowienia,
Michal

24. Data: 2002-08-13 17:49:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> writes:

> A moze pomyliles cm z mm?

Nie, nie wydaje mi się.[1] Ale zauważ, że to pierwsze opady na moim polu
od... przełomu maja i czerwca. A od tygodnia nad Wrocławiem i
okolicami przelotne burze -- z tym, że we Wrocławiu spadło dużo więcej
wody, niż na moiim, oddalonym od Rynku o 25 km, polu.

Pozdrawiam,
Grzesiek

[1] małą stację hydro- i meteorologiczną zamierzam zrobić sobie przez
zimę i w przyszłym roku na polu postawić. Wtedy będę operował
konkretami. Na razie mogę jedynie szacować, po ilości wody w wykopie z
fundamentami.
--
Pewien pedał, noc w noc, po kryjomu,
przyprowadzał lesbijkę do domu.

25. Data: 2002-08-13 18:58:04

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zimę i w przyszłym roku na polu postawić. Wtedy będę operował
> konkretami. Na razie mogę jedynie szacować, po ilości wody w wykopie z

Dobry pomysl z ta stacja. Moze sie tez rozejrze, co mozna tu nabyc (moze
przez Internet?). A do wykopu splywa woda z wiekszej powierzchni, wiec
szacunki moga byc niedokladne. Tutaj na specjalnym kanale pogodowym
podaja ile deszczu kiedy spadlo (ale tam, gdzie sa oficjalne deszczomierze)
i opad rzedu 2 cm to juz jest bardzo duzy.

Pozdrowienia,
Michal

26. Data: 2002-08-13 20:45:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> writes:

> Dobry pomysl z ta stacja. Moze sie tez rozejrze, co mozna tu nabyc
> (moze przez Internet?).

Poszukaj, całkiem ciekawe robi jakaś teksańska (IIRC) firma w oparciu
o elementy Dallas Semiconductor.

> Tutaj na specjalnym kanale pogodowym podaja ile deszczu kiedy spadlo
> (ale tam, gdzie sa oficjalne deszczomierze) i opad rzedu 2 cm to juz
> jest bardzo duzy.

A, to jutro z ciekawości ustawię jaki mały zbiorniczek i zobaczymy,
ile napada :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jest w Tunezji port Bizerta
To kartografów oferta

27. Data: 2002-08-13 20:50:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podaja ile deszczu kiedy spadlo (ale tam, gdzie sa oficjalne
deszczomierze)
> i opad rzedu 2 cm to juz jest bardzo duzy.

:)
widzialem u szwagra ( w ogrodzie) taka szklanke/ menzurke
automatycznie( w srodku barwnik)
przeliczajaca milimetry wody w naczyniu
na ilosc litrow na metr kwadratowy
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

28. Data: 2002-08-14 01:38:51

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

> widzialem u szwagra ( w ogrodzie) taka szklanke/ menzurke
> [...]

Czy to naczynie ma jakikolwiek wpływ na ilość opadów :-)
A jeśli nie, to jak można wykorzystać wiedzę zgromadzoną w tej menzurce:-)
Czy to nie kolejna zabawka ogrodowa:-)
:-) Bogusław R.

29. Data: 2002-08-14 06:25:56

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to naczynie ma jakikolwiek wpływ na ilość opadów :-)
> A jeśli nie, to jak można wykorzystać wiedzę zgromadzoną w tej
menzurce:-)

Wiesz czy lać czy nie lać ;-)))

> Czy to nie kolejna zabawka ogrodowa:-)

A ogród to niby co ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

30. Data: 2002-08-14 07:35:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> A jeśli nie, to jak można wykorzystać wiedzę zgromadzoną w tej
> menzurce:-)

Tak jak napisał Qwax -- lać, czy nie lać, oto jest pytanie. Do tego
jeszcze wilgotnościomierz i termoment -- dzięki temu można szacować
okres rozwoju mączniaka rzekomego...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekła raz pewna panna na Cyprze:
,,Wiem co czynić, gdy mnie żądza przyprze!

Re: Helianthus debilis
Co to jest ?
kolejny dereń był padł...
Winorośle ???