ogród zimowy

11. Data: 2006-11-23 17:33:04

Temat: Re: ogród zimowy
Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ten ogród zimowy, najczęściej nazywa się "ogrodem zimowym", a w
> rzeczywistości służy jako przeszklona powierzchnia mieszkalna, w której
> można zrobić np. jadalnię.

Czyli budujesz cieplarnię, zwróć uwagę że taka konstrukcja wymaga bardzo
mocnego ogrzewania, inaczej zamarznie ci woda w szklance na herbatę.

12. Data: 2006-11-23 18:33:35

Od: "księżniczka Telimena \(gsk\)" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> Czyli budujesz cieplarnię, zwróć uwagę że taka konstrukcja wymaga bardzo
> mocnego ogrzewania, inaczej zamarznie ci woda w szklance na herbatę.

no właśnie nie wiem, czy rzeczywiście tak jest.
Teli.

13. Data: 2006-11-24 09:15:51

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie nie wiem, czy rzeczywiście tak jest.

z własnego doświadczenia ci odpowiadam

14. Data: 2006-11-24 16:10:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):
> no właśnie nie wiem, czy rzeczywiście tak jest.

Nowość !!! Szyby w systemie Heat Mirror.
Najniższy na rynku współczynnik przenikalności cieplnej,
U = 0,4. Twoja weranda będzie tak ciepła jak mieszkanie.

pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-11-24 21:16:27

Od: "księżniczka Telimena \(gsk\)" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nowość !!! Szyby w systemie Heat Mirror.
> Najniższy na rynku współczynnik przenikalności cieplnej,
> U = 0,4. Twoja weranda będzie tak ciepła jak mieszkanie.

Dziękuję, zorientuję się w temacie,
Pozdrawiam
Teli.

16. Data: 2006-11-25 09:15:36

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nowość !!! Szyby w systemie Heat Mirror.
> Najniższy na rynku współczynnik przenikalności cieplnej,
> U = 0,4. Twoja weranda będzie tak ciepła jak mieszkanie.

Jaka tam nowość, po raz pierwszy folie odbijającą ciepło zastosowano dla
podróży na księżyc z 1970 roku. Takie okno jest 100% droższe od okna z
U=1,0. A jego stosowanie ma sens tylko na dachu ogrodu zimowego, albo w
domach na ścianie północnej.

I po drugie ściana dzisiaj budowanych domków ma U<0,2, dla całości ściana +
okno o szybie U=1,0 średnia wyjdzie gdzieś koło U=0,3. Cieplarnia nawet z
szybą U=0,4 po uwzględnieniu ramy o współczynniku U=1,5 da w sumie coś koło
U średniego 1,0. Jednym słowem potrzebne będzie potężne ogrzewanie żeby nie
zamarzła woda w szklance z herbatą.

kula do prania (anti kalk kugel) - dzaiłą ?
szklane drzwi
Tarka do owocow i warzyw
karaluchy - jak sie ich wyzbyc??
WLX 20460 Bosch