ogrodzenie betownowe

21. Data: 2011-04-26 14:42:42

Temat: Re: ogrodzenie betownowe
Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> --
> skorka

Taras mam ani mniejszy ani wiekszy od nich w podobnym rozmiarze.
Grodza sie bo tak chca. Tez sie nie czepiam tylko konstatuje jesli
chcialas postawic plot z zelbetu to moim zdaniem takie cos stawia sie
przeciw komus. Tylko wtedy traci sie cos ze swojego komfortu bo taki
plot podobnie wyglada z obu stron. Dlatego uwazam ze warto przemyslec
relacje niz siebie skazywac. Z sasiadami ciezka sprawa, ja nie mam
recepty na poprawne relacje.

KADAR

22. Data: 2011-05-03 12:49:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kadar wrote:

> [...]
> plot podobnie wyglada z obu stron. Dlatego uwazam ze warto przemyslec
> relacje niz siebie skazywac. Z sasiadami ciezka sprawa, ja nie mam

w sumei stawia sie aby sie odizolowac nie wydajac majatku na mur murowany z
cegiel czy kamienia.

23. Data: 2011-05-03 16:44:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2011 14:49:21 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> w sumei stawia sie aby sie odizolowac nie wydajac majatku na mur murowany z
> cegiel czy kamienia.

Od swojej strony można dać ocynkowaną siatkę, najtańszą, z Castoramy, taką
roboczą, i "puścić" po niej trwałe pnącza.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

24. Data: 2011-05-04 04:26:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Od swojej strony można dać ocynkowaną siatkę, najtańszą, z Castoramy,
> taką roboczą, i "puścić" po niej trwałe pnącza.

ale pnącza nie izolują...

25. Data: 2011-05-04 09:41:00

Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I tu jest pies pogrzebany. jesli popatrzysz na domy w roznych
czesciach europy (i nie tylko) to znajdziesz dostatecznie duzo
przykladow gdzie ludzie stawiaja ogrodzenia symboliczne i nie po to
zeby sie odgradazac ale tylko i wylacznie dla zaznaczenia terenu -
niczego wiecej. Niziutki zywoplot to bardzo czesto pretekst do rozmowy
przy wspolnym obcinaniu takiego zywoplotu. U nas rzeczywiscie jest
tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

KADAR

26. Data: 2011-05-04 10:28:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kadar" <o...@g...com> wrote in message
j.googlegroups.com...

> [...]
> przy wspolnym obcinaniu takiego zywoplotu. U nas rzeczywiscie jest
> tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

Ogrodzenia pelnia rózne role.

27. Data: 2011-05-04 15:25:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2011 02:41:00 -0700 (PDT), Kadar napisał(a):

> U nas rzeczywiscie jest
> tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

Mamy tradycje historyczne - nie bez powodu częstokoły budowaliśmy :->

28. Data: 2011-05-04 20:13:00

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kadar wrote:

> [...]
> przy wspolnym obcinaniu takiego zywoplotu. U nas rzeczywiscie jest
> tendencja zeby sie odgradzac - wyzej, grubiej i brzydziej.

nie zawsze mamy sie ochote fraternizowac z sasiadem...

ludzie buduja domy na malutkich dzialkach a chca miec troche prywatnosci
wtedy mur jest nalepszym rozwiazaniem. Zauwazmy ze w wielu krajach domy
czesto maja forme ogodzonego murem obszaru z domem przylegajacym do czesiowo
do muru.

29. Data: 2011-05-04 20:19:28

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazmy ze w wielu krajach domy
> czesto maja forme ogodzonego murem obszaru z domem przylegajacym do
> czesiowo do muru.
Nie zauwazylem. Chyba, ze w Pakistanie.

30. Data: 2011-05-04 20:49:59

Od: skorka <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 22:13, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> czesto maja forme ogodzonego murem obszaru z domem przylegajacym do czesiowo

Otoz i to! Na przyklad we Wloszech widzialam nie rzadko bo jest tak
jak mowisz
ziemia droga, dzialka do dzialki zlepiona i domy po trzy, cztery
kondygnacje
i zwyczajowy dach do zagospodarowania lub ew mur i wcale nie niski.
Rowniez
w jakis brytyjskich filmikach typu reality o zagospodarowaniu
przestrzennym
widzialam wcale nie mniejsze.

Ja rozumiem ze moje autsaidrstwo jest na w/ż ale taka jestem, a
pozatym
nie mam sie czym chwalic za nadto w obejsciu wiec i plot nie musi byc
transparentny
jak u co poniektorych bufonow.

--
skorka

free shipping paypal wholesale all shoes (ugg boots timberland boots,munich shoes,nike,adidas,lv.guc ci,chanel,prada,polo,d&g ,dior,and so on ) http://www.24hours-onlin e.com/
free shipping paypal wholesale all shoes (ugg boots timberland boots,munich shoes,nike,adidas,lv.guc ci,chanel,prada,polo,d&g ,dior,and so on ) http://www.24hours-onlin e.com/
Zlecenia + Profile firm budowlanych i fachowców
Sprzedam mieszkanie - Wrocław, Gądów - http://sprzedambezposred nio.pl/
piec WOLF błąd 25